Nitzen1987

Stikkende/nivende følelse i underlivet

8 indlæg i dette emne

Jeg har sådan en mærlig følelse i mit underliv. Som om det stikker. Jeg ville umiddelbart forvente ÆL i morgen, men jeg har taget ÆL-tests siden i går og de to jeg har fået har begge været meget negative, så de indikerer ikke, at der skulle være en ÆL på vej. Men hvad kan den stikkende fornemmelse så skyldes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sådan en mærlig følelse i mit underliv. Som om det stikker. Jeg ville umiddelbart forvente ÆL i morgen, men jeg har taget ÆL-tests siden i går og de to jeg har fået har begge været meget negative, så de indikerer ikke, at der skulle være en ÆL på vej. Men hvad kan den stikkende fornemmelse så skyldes?

 

Jeg kender det alt for vel. Jeg tror, at det er den/de follikler, der vokser, inden en af dem brister - og ud kommer ægget - og som måske trykker på noget nervehalløj dernede. Den/de kan jo vist nå en ok størrelse, så det er nok naturligt nok, hvis man kan mærke det. Det er i hvert fald det billede, jeg forestiller mig. Hos mig bliver den stikkende fornemmelse mere og mere centreret ved ÆL. Som sidesting, bare i æggestokken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det præcis på samme måde. Det kommer altid nogle dage før min ÆL.. det gør det dejligt nemt at vide hvornår ÆL er, men gør nogle gange rigtig nas!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... ja det er nok det så :) Synes bare aldrig, at jeg har mærket det før :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med folliklen kan jeg nikke genkendende til - her var det en "smutter" som havde overrulet en psprøjte og den sad lige så fint i min æggestok og hyggede sig med at vokse - jeg fik pletblødninger af det og endte ved en gyn som skiftede mig over til piller og så blev der ryddet op ;-) den var ca 2 mm og kan vokse til 20 mm - psprøjten sløvede den og derfor skiftede vi over...

Men det er jo ikke lige der koen er begravet ved dig, jeg gætter på at du er "clean" men det kan være en follikel der driller op til bristning - prøv evt med en ægløsningstest - lur mig om den ikke er positiv ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen positiv ÆL-test <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen positiv ÆL-test <_<

Jeg har lige haft den stikkende fornemmelse, men fik ikke en positiv test. Tror måske jeg missede den positive test.. nogle gange kan man jo kun få den til at vise positiv i nogle få timer. -måske du også har misset den?!

Har du testet hvor teststregen bliver mere og mere tydelig? -for så at aftage igen..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej den har været meget svag alle dagene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER