tazdiginez

Mindre aktivitet - er det ok?

6 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg kan dælme godt mærke, at jeg er gravid efterhånden.

Jeg er træt, humørsyg og sover så skidt om natten. Magter ingenting og ja.. er bare GRAVID og ynkelig :P

Dog har jeg bemærket at knægtens aktivitetsniveau er faldet. Er det i orden? Sparkene er ikke så tydelige og jævnlige mere, men de er der..

Han var åbenbart så doven her i dag, at jeg først fik reaktion her til middag.

Havde ikke mærket ham siden igår eftermiddags, så da jeg ikke kunne mærke ham i morges, der blev jeg hjemme og prøvede ALT! Drak flere glas koldt væske, hoppede rundt og prøvede at provokerer en reaktion.

Da jeg lægger mig på sofaen og slapper af, er jeg så træt at jeg døser hen. Først HER får jeg bittesmå puf og en time senere vågnede han rigtigt op..

Nu... en time efter, er der igen lidt aktivitet <_<

Men er det normalt at de bliver mere dovne senere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt normalt at aktiviteten falder sidst i gravditeten.

 

Du skal selvfølgelig være opmærksom og skal mærke ham dagligt, men aktiviteten falder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den ene er i løbet af de sidste uger også blevet om muligt endnu mere stille end tidligere. Min jordemoder fortalte, at jeg skal mærke dem nogle gange fordelt over dagen og et enkelt puf tæller ikke som aktivitet. Og det derudover er meget normalt, at de falder til ro, så meget plads er der jo heller ikke derinde mere ;)

Så du har vist ingen grund til bekymring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikk du skal være bekymret. Her hos mig svinger det også meget fra dag til dag med hvor aktiv hun er. Og som AnnikaF siger så er der jo heller ikk så meget plads mere.

Øv for en trist historie, den sidstenævnte ikk lige det man har lyst til at hører når man selv er i uge 37 :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad uge er du i?

Hvis du er bekymret synes j du skal kontakte fødegangen.

Tror ikke der er noget i vejen men hellere kontakte en gang for meget end en gang for lidt.

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :)

Han er kommet totalt efter dovenskaben og hopper derinde jævnligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER