Evamab

Smalltalk marts 2014

158 indlæg i dette emne

Mange tak ... Det er stilnet af nu her blev sendt hjem med en masse piller ...hold kæft en helvede den smerte de veer der ..... Håber snart det er overstået ... Men de kommer jo nok rigtigt igen i aften ... Men nu er jeg gå bare begyndt at bløde :/

Hvor meget bløder du? Tegnblødning er jo helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget bløder du? Tegnblødning er jo helt normalt.

Det er ikke så meget men det er der hele tiden .... Det er nok meget normalt tror jeg ... :) håber der sker lidt mere i nat så det kan verståes .....

Noget nyt hos jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så meget men det er der hele tiden .... Det er nok meget normalt tror jeg ... :) håber der sker lidt mere i nat så det kan verståes .....

Noget nyt hos jer

Det lyder som tegnblødning :)

Der sker ingenting her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt - på terminsdagen! :) STORT tillykke med ham :loveshower håber det hele gik godt :)

  

STORT tillykke! Håber fødslen gik godt :)

  

Tillykke hvor vildt !! I nat eller :)? Tog det lang tid ? Og gik det godt :)

  

Ih stort tillykke :balloon :yay

 

Håber fødslen gik godt og at I har det godt alle sammen

Tak!! :D Det gik rigtig godt. Det var lidt svært at vurdere hvornår det var tid til at tage til fødegangen. De prøvede også at "afvise"/holde mig hen når jeg ringede ind :( de havde ret travlt. Heldigvis tog vi af sted, selvom de igen bad mig vente! Så jeg endte med at føde efter kun 20 min på fødegangen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak ... Det er stilnet af nu her blev sendt hjem med en masse piller ...hold kæft en helvede den smerte de veer der ..... Håber snart det er overstået ... Men de kommer jo nok rigtigt igen i aften ... Men nu er jeg gå bare begyndt at bløde :/[/quote

Ih hvor spændende! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom lillesøster :loveshower

Det var en TURBO fødsel. Veerne startede ved 21 tiden, vi kørte hjemmefra 23/23.30 efter min mor var kommet. Var 9 cm åben da jeg blev undersøgt. Pressede i 4 min og så var vores perfekte lille prinsesse født 00.19

Hun er smuk og bare helt perfekt :kuller :loveshower :wub

52 cm og 3095 g

Vi er hjemme igen og har det rigtig godt, om end noget trætte, det er altså svært at ligge sig til at sove når man lige har født en lille lækker baby :kuller

(Der er et billede i min mortråd, hvis det skulle have interesse :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom lillesøster :loveshower

Det var en TURBO fødsel. Veerne startede ved 21 tiden, vi kørte hjemmefra 23/23.30 efter min mor var kommet. Var 9 cm åben da jeg blev undersøgt. Pressede i 4 min og så var vores perfekte lille prinsesse født 00.19

Hun er smuk og bare helt perfekt :kuller :loveshower :wub

52 cm og 3095 g

Vi er hjemme igen og har det rigtig godt, om end noget trætte, det er altså svært at ligge sig til at sove når man lige har født en lille lækker baby :kuller

(Der er et billede i min mortråd, hvis det skulle have interesse :) )

. Tillykke :D !!! Gadvide om vi har ligger her ovre sammen , jeg fødte D 10-3-14 kl 16.29 ... Efter et helvede med de veer !!!! Så var jeg åben 10 cm kl 11 ca og fødte så nogle timer efter da han skulle drejes først pga han var stjerne kigger men vi fik ham vendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

. Tillykke :D !!! Gadvide om vi har ligger her ovre sammen , jeg fødte D 10-3-14 kl 16.29 ... Efter et helvede med de veer !!!! Så var jeg åben 10 cm kl 11 ca og fødte så nogle timer efter da han skulle drejes først pga han var stjerne kigger men vi fik ham vendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham :)

Vi kom på Fødegangen ca 23.30, var I ikke blevet flyttet til patienthotellet der?

Jo der var vi kommet her op :) ... Og selv tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom lillesøster :loveshower

Det var en TURBO fødsel. Veerne startede ved 21 tiden, vi kørte hjemmefra 23/23.30 efter min mor var kommet. Var 9 cm åben da jeg blev undersøgt. Pressede i 4 min og så var vores perfekte lille prinsesse født 00.19

Hun er smuk og bare helt perfekt :kuller :loveshower :wub

52 cm og 3095 g

Vi er hjemme igen og har det rigtig godt, om end noget trætte, det er altså svært at ligge sig til at sove når man lige har født en lille lækker baby :kuller

(Der er et billede i min mortråd, hvis det skulle have interesse :) )

Ih en skøn nyhed - kæmpe stort tillykke! Hvor vildt med SÅ hurtig en fødsel! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

. Tillykke :D !!! Gadvide om vi har ligger her ovre sammen , jeg fødte D 10-3-14 kl 16.29 ... Efter et helvede med de veer !!!! Så var jeg åben 10 cm kl 11 ca og fødte så nogle timer efter da han skulle drejes først pga han var stjerne kigger men vi fik ham vendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også født. Vores lille prinsesse kiggede ud til os kl 20 igår aftes efter en hård igangsættelse, men alle har det godt så vi er bare lykkelige dør endelig at hilse på vores lille Freja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også født. Vores lille prinsesse kiggede ud til os kl 20 igår aftes efter en hård igangsættelse, men alle har det godt så vi er bare lykkelige dør endelig at hilse på vores lille Freja

Tillykke med fødselsdagen Freja :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også født. Vores lille prinsesse kiggede ud til os kl 20 igår aftes efter en hård igangsættelse, men alle har det godt så vi er bare lykkelige dør endelig at hilse på vores lille Freja

Åååååh tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så stille der er blevet herinde

Håber det er fordi I alle har lige så travlt med jeres små vidundere som vi har herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her nyder vi tiden med vores lille dreng :) vi kæmper dog med amningen - han er konstant sulten! Jeg får hurtigt dårlig samvittighed overfor min store pige, når jeg bare sidder der i sofaen og ammer dagen lang. I morgen tager vi til åbenthus i vores lokale sundhedscenteret og får tjekket op på hans vægt :)

Hvordan går det hos jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også født i lørdags kl 22:38. Selve fødslen var et rigtigt drømmescenarie og jeg var sørme stolt over at klare igennem. Jeg fødte i vand og fiskede hende selv op til mig - virkelig den mest smukke oplevelse nogensinde. Veerne startede natten til fredag kl 2, blev regelmæssige i løbet af fredag aften og vi tog på fødegangen kl 12.30 lørdag. Der var jeg 3 cm åben og udslettet livmoderhals. herefter gik det relativt hurtigt.

Det var bare så fint og selvom jeg var udfordret blev jeg hjulpet så fint igennem af vejrtrækningsteknik og ikke mindst min mand, der var en super sej coach!

Bagefter ville livmoderen ikke trække sig sammen og jeg mistede en del blod, så måtte en tur på operationsgangen og det var lidt hektisk. Men de er bare super dygtige på skejby og jeg var i gode hænder.

Nu er vi indlagt på mor/barn afsnittet, for de skal lige holde øje med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke.

Hvor træls at I er nødt til at være indlagt, forhåbentlig bliver du hurtigt bedre og I kan komme hjem.

Fra en der selv lå på sygehus en uge efter fødslen, så kan jeg garantere at uanset hvor fantastisk det er at have sit lille vidunder når man er indlagt, så bliver det endnu mere fantastisk når man får lov at komme hjem og være en rigtig familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også født i lørdags kl 22:38. Selve fødslen var et rigtigt drømmescenarie og jeg var sørme stolt over at klare igennem. Jeg fødte i vand og fiskede hende selv op til mig - virkelig den mest smukke oplevelse nogensinde. Veerne startede natten til fredag kl 2, blev regelmæssige i løbet af fredag aften og vi tog på fødegangen kl 12.30 lørdag. Der var jeg 3 cm åben og udslettet livmoderhals. herefter gik det relativt hurtigt.

Det var bare så fint og selvom jeg var udfordret blev jeg hjulpet så fint igennem af vejrtrækningsteknik og ikke mindst min mand, der var en super sej coach!

Bagefter ville livmoderen ikke trække sig sammen og jeg mistede en del blod, så måtte en tur på operationsgangen og det var lidt hektisk. Men de er bare super dygtige på skejby og jeg var i gode hænder.

Nu er vi indlagt på mor/barn afsnittet, for de skal lige holde øje med mig.

Stort tillykke! :) :) dejligt at du havde en god oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke !!! vildt du selv lige fiskede hende op ...

Jo tak vi er i fuld sving her , amningen går perfekt! Og han sover om natten.. Så det er fandme dejligt han er 14 dage idag

Hvor mange gange ammer du i løbet af natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange gange ammer du i løbet af natten?

Jeg ammer ca kl 3-4 tiden også igen kl 6-7 tiden ... I nat var det så kl 2 hvor han ikke ville sove og var sulten også grad han igen kl 5 ... Så er lidt træt idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer ca kl 3-4 tiden også igen kl 6-7 tiden ... I nat var det så kl 2 hvor han ikke ville sove og var sulten også grad han igen kl 5 ... Så er lidt træt idag

Det lyder egentlig meget som det samme her :) men så ammer du vel også ved en 23-24 tiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder egentlig meget som det samme her :) men så ammer du vel også ved en 23-24 tiden?

Ja det gør jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER