Kathinka

...

2 indlæg i dette emne

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh er så træt af at have et barn, der sover dårligt! Vi nærmer os de tre år og perioderne, hvor knægten sover om natten bliver længere og flere. Men hold kæft det trækker tænder ud, i de dårlige perioder.

Lige for tiden vågner han flere gange hver nat og kalder. Denne nat tog jeg ham med i seng 2.45, da jeg ikke ville rende flere gange og kl. 5 sov han igen.

Har ikke selv pt noget sove hjerte, så det betyder nul søvn til mor, de nætter jeg tager tjansen. Er pt højgravid og sover generelt dårligt og kan på ingen måde overskue at rende fra Ferdinand til amme og evt to børn i sengen, der kræver mig. Far får barsel i 14 dage, men da F nu er knap tre, tør jeg ikke håbe på, det er nok til at få ro på.

Trænger til nattero - men det bliver vist ikke lige nu ;) vi glæder os til lillebror og som vores venner siger, så kan I da umuligt få en til, der sover så dårligt. Jeg tror ikke på noget før jeg har et sovebarn i hænderne.

Har ikke hørt om børn på 8 der holdte forældrene vågne halve og hele nætter, så der da håb forude!

Håber alle i andre sover sødt med jeres små soveenglebørn ;-)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER