Malene uden R

Testhold uge 47 :)

116 indlæg i dette emne

Negativ test og ingen mens :'( Aargh!!

Øøøøv Malene!! Nu må den krop altså godt snart beslutte sig for hvad den vil!

Jeg synes der er uendeligt lang tid til fredag og kroppen er bare slet ikke til at regne med så optimismen er svingende i dag.. Meeen jeg håber :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Negativ test og ingen mens :'( Aargh!!

Har du snakket med lægen? kan du få blodprøver for gravid hormon? Ved ikk om du så det , men jeg tager liiige en cyklus mere. Så hvis din mens snart kommer ses vi i årets sidste test gruppe. Men jeg håber self baby er der, der er nogen der først tester positive i uge 6-7 stk. Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøv Malene!! Nu må den krop altså godt snart beslutte sig for hvad den vil!

Jeg synes der er uendeligt lang tid til fredag og kroppen er bare slet ikke til at regne med så optimismen er svingende i dag.. Meeen jeg håber :D

 

Ja tak - lige nu ville jeg faktisk være fint tilfreds med at få mens. Bare der sker et eller andet med min krop :(

Og prøver jo hele tiden ikke at tænke på det (og det går også fint for det meste), men tankerne kan jo ikke lade være med at være der.

 

Håber også at heldet er med dig her i ugen :)

 

Har du snakket med lægen? kan du få blodprøver for gravid hormon? Ved ikk om du så det , men jeg tager liiige en cyklus mere. Så hvis din mens snart kommer ses vi i årets sidste test gruppe. Men jeg håber self baby er der, der er nogen der først tester positive i uge 6-7 stk. Kram herfra

 

Nej, har slet ikke snakket med min egen læge. Tænker at de sikkert bare vil tænke "ååååh nej, en af de tossede kvinder" ;) Så tør ikke rigtig ringe derind. Og har det jo egentlig fint. Det er bare en forbandet kvalme (som jeg tit har grundet noget andet medicin) og så min manglende mens som gør mig skør. Optimismen er helt røget.

 

Altså så må det da også snart være sidste testgruppe for dig :) Har du fået dit "drug" her i ugen?

 

Ååååh jeg håber da at jeg kunne være en af dem som kan teste sent, men tvivler meget. Har dog ikke noget at have min tvivl i, men er altid bedst til at være pessimistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak - lige nu ville jeg faktisk være fint tilfreds med at få mens. Bare der sker et eller andet med min krop :(

Og prøver jo hele tiden ikke at tænke på det (og det går også fint for det meste), men tankerne kan jo ikke lade være med at være der.

 

Håber også at heldet er med dig her i ugen :)

 

 

Nej, har slet ikke snakket med min egen læge. Tænker at de sikkert bare vil tænke "ååååh nej, en af de tossede kvinder" ;) Så tør ikke rigtig ringe derind. Og har det jo egentlig fint. Det er bare en forbandet kvalme (som jeg tit har grundet noget andet medicin) og så min manglende mens som gør mig skør. Optimismen er helt røget.

 

Altså så må det da også snart være sidste testgruppe for dig :) Har du fået dit "drug" her i ugen?

 

Ååååh jeg håber da at jeg kunne være en af dem som kan teste sent, men tvivler meget. Har dog ikke noget at have min tvivl i, men er altid bedst til at være pessimistisk.

Lægen bør tage imod sådan nogle tosser som os :stork  Der mangler da for h... børn i landet :o) De kan nok afklare med en blodprøve om der er noget eller ej. Eller måske hjælpe på anden vis. Men yes, der er gamle umoderne læger som ikke er med på den. Håber snart der sker noget. Men ja kvalme og manglende mens, plejer jo at være gode tegn. Så kan godt forstå det er svært. Jeg har netop fået godkendt min lever og har taget den første pille i dag, styrtede som en åndsvag på apoteket 5 min i lukketid. Åh november/decemember uden æbelskiver, chokolade, kager, marcipan osv. osv. er oooooooond :klap Er bedre i januar når alle i forvejen er på kur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen bør tage imod sådan nogle tosser som os :stork  Der mangler da for h... børn i landet :o) De kan nok afklare med en blodprøve om der er noget eller ej. Eller måske hjælpe på anden vis. Men yes, der er gamle umoderne læger som ikke er med på den. Håber snart der sker noget. Men ja kvalme og manglende mens, plejer jo at være gode tegn. Så kan godt forstå det er svært. Jeg har netop fået godkendt min lever og har taget den første pille i dag, styrtede som en åndsvag på apoteket 5 min i lukketid. Åh november/decemember uden æbelskiver, chokolade, kager, marcipan osv. osv. er oooooooond :klap Er bedre i januar når alle i forvejen er på kur.

 

Ååååh du er stærk hvis du kan modstå de søde ting i julemåneden - det kan jeg slet ikke. Så meget tak for en rygrad som en regnorm :(

 

Jeg har bestemt at teste igen fredag morgen (forventet 5+0 hvis der er noget), og så ringer jeg til min læge om morgenen ligegyldig hvad testresultatet er. Ihvertfald for bare lige at få mine tanker/bekymringer ud omkring det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du lige opdatere fredag. Håber på stregerbi flertal.

Kan heller ikke helt, spiste tre bolcher i dag. Er også kun fordi jeg har i mente at ved sidste baby var jeg på meget streng diæt og methformin to mdr ognså var der bonus. Var sq nemt sluppet, iær når vi havde forventet seks-tolv mdr og med inseminering. Så håber vi kan det igen. Nu er der hvertfald ikke sket noget med normal kosten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du lige opdatere fredag. Håber på stregerbi flertal.

Kan heller ikke helt, spiste tre bolcher i dag. Er også kun fordi jeg har i mente at ved sidste baby var jeg på meget streng diæt og methformin to mdr ognså var der bonus. Var sq nemt sluppet, iær når vi havde forventet seks-tolv mdr og med inseminering. Så håber vi kan det igen. Nu er der hvertfald ikke sket noget med normal kosten.

Ååååh du er sej hvis du holder dig næsten uden sukker i december :)

Jeg har istedet prøvet her de sidste par måneder at skære ned på sukkerindtaget i den forstand, at hvis vi skal noget en af dagene i ugen, hvor jeg ved at der skal hygges og evt. få sodavand og lidt sødt, så lader jeg være med at få en cola i løbet af ugen. Og det overholder jeg faktisk :)

Der var desværre kun en streg på testen til morgen, og jeg ringede derfor til sekretæren ved lægen. Vi fik en god lang snak, og at de også kun tester ved en urinprøve.

Så hun ordinerede ro og hvile og at få mit fokus lidt væk fra baby - så skal mens eller de to streger jo nok komme, som hun sagde.

Så nu tror jeg at weekenden skal bruges på et spontant cafebesøg i aften med min mand og fejre 5 måneders bryllupsdag og i næste uge er min kalender fyldt med en masse gode aftaler, så jeg forhåbentlig kan få tankerne væk - selvom jeg ikke synes jeg tænker på baby 24-7, men lidt gør jeg selvfølgelig idet at jeg hele tiden render rundt og tjecker om mens er kommet, da jeg jo ikke kan gardere mig med et bind hele tiden :)

Og så rammer jeg desuden cyklusdag 70 i dag (Aaaaaaargh!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? Er der nyt fra læge eller noget? Jeg håber I havde en god weekend. Og fik tankerne lidt væk. Det har jeg ingen gode råd til desværre, men kan godt bruge dem:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? Er der nyt fra læge eller noget? Jeg håber I havde en god weekend. Og fik tankerne lidt væk. Det har jeg ingen gode råd til desværre, men kan godt bruge dem:-)

Der er desværre intet nyt :'(

Har dog en del niven i skiftevis højre og venstre side af underlivet.

Tester igen på fredag hvis der ikke er kommet mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der hverken er det ene eller andet er det så en mulighed at blive scannet hos en Gyn? Bare for at se om alt er som det skal være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der hverken er det ene eller andet er det så en mulighed at blive scannet hos en Gyn? Bare for at se om alt er som det skal være?

Jeg er faktisk også gynækologisk patient i forvejen, men grundet jeg er henvist til en fysioterapeut grundet min gynækologiske lidelse, så vil de vente med at se mig til jeg har overstået min fysioterapi.

Velkommen til det offentlige :(

Men mistænker virkelig selv PCO grundet en MR-skanning viste en del cyster (som er blevet kontrolleret og de svandt - gik dog vist ikke helt væk), mine blodprøver blev taget mens jeg var på p-piller og jeg har øget hårvækst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih guder hvor håløst, mener de virkelig det. Nogen gange burde de folk selv prøve det. Ja, blod prøve på p piller gir fint resultat. Efter jeg havde født blev jeg scannet en mdr efter, og alle æg så perfekte ud. Fordi hormonerne havde gjort sit. Men efter noget tid var alt tilbage til det gamle. Men ved det også fra tidligere hvad der skal til nu , så er også nemt for mig at sige. Jeg bare skal på sukkerfri diæt og methformin. Regner jeg da med indtil videre vil virke igen.

Få da taget en ny prøve på 3 mens dag, og få scannet æggene når det andet er ovre, er sikkert ikke noget men så har du evt ro i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih guder hvor håløst, mener de virkelig det. Nogen gange burde de folk selv prøve det. Ja, blod prøve på p piller gir fint resultat. Efter jeg havde født blev jeg scannet en mdr efter, og alle æg så perfekte ud. Fordi hormonerne havde gjort sit. Men efter noget tid var alt tilbage til det gamle. Men ved det også fra tidligere hvad der skal til nu , så er også nemt for mig at sige. Jeg bare skal på sukkerfri diæt og methformin. Regner jeg da med indtil videre vil virke igen.

Få da taget en ny prøve på 3 mens dag, og få scannet æggene når det andet er ovre, er sikkert ikke noget men så har du evt ro i maven.

Jeg overvejer faktisk helt at blive afsluttet fra min fys og komme tilbage på gyn og kunne få taget blodprøver (selvom at min fys er den eneste som virkelig tager hånd om mig som person og favner hele mig og ikke kun det jeg er henvist med). Men det kræver jo selvfølgelig at min mens kommer, og har ikke set skyggen af den siden september :-O

Jeg testede dog negativt i går og ville være 6+1 hvis der var noget, så nu kan jeg mærke at jeg mentalt er helt afklaret med at der ikke er noget. Men har dog fået den ondeste kvalme og har været svimmel de sidste par dage.

Jeg føler ikke at jeg bliver hørt i det offentlige. Jeg ved udmærket godt at man ikke bare tager blodprøver helt vildt, men ville håbe jeg kunne være en undtagelse

Og så føler jeg virkelig at den gynækolog jeg går ved på sygehuset ikke ser mig som person men en patient i rækken, og det frustrerer mig helt vildt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare rigtig skidt. Jeg har en enormt sød gyn i Hillerød, meget omsorgsfuld også. Hvis du bor omkring Kbh kan du måske få en henvisning fra lægen? Hun havde ingen problemer med at tage blodprøver, er da det mindste at starte med. Kan ikke forstå de ikke vil på dig.

Håber ikke du oveni har fået influenza og kan få banket hårde i bordet. Det er bare generelt man er en i rækken, det handler meget om at finde de rigtige mennesker i systemet før der sker noget, sørgerligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare rigtig skidt. Jeg har en enormt sød gyn i Hillerød, meget omsorgsfuld også. Hvis du bor omkring Kbh kan du måske få en henvisning fra lægen? Hun havde ingen problemer med at tage blodprøver, er da det mindste at starte med. Kan ikke forstå de ikke vil på dig.

Håber ikke du oveni har fået influenza og kan få banket hårde i bordet. Det er bare generelt man er en i rækken, det handler meget om at finde de rigtige mennesker i systemet før der sker noget, sørgerligt.

Jeg bor desværre i Jylland :( Men tak for tanken

Ja, det er nemlig med at finde nogle gode i systemet og få hjælp af dem så langt som muligt

Har dog tidligere gået ved en gynækolog udenfor sygehuset og han var virkelig sød, men der er over et halvt års ventetid ved ham pga han er så vellidt :/

Tak fordi du tager dig tid til at lytte på mit brokkeri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, der kender jeg ikke nogen. Self. Det. Er vel også det vi er her for, både det svære og når vi endelig får to streger. Er sq svært at dele med nogen hvis man ikke vil blande familie eller venner ind i projektet og hvis de ikke selv har prøvet det ved de ikke hvor opslidende det kan være når manikke bare lige kan reproducere sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER