Måske83

At springe en mens over???

4 indlæg i dette emne

Hej,

Er ny herinde og har lige et lille spørgsmål. Jeg smed p-pillerne i juni måned og min cyklus har siden været meget regelmæssigt med mens næsten på klokkeslet hver gang på dag 40. Nu er jeg så kommet i den situation at jeg i dag er på dag 52 og intet er sket - har ikke fået mens eller tegn derpå. Har så sent som i går testet og den var negativ.

Om lørdagen som jeg skulle have haft mens om fredagen havde jeg rigtig ondt i underlivet og var 100 på at nu kom mens - men intet - dog lidt smerter de efterfølgende dage og så er der ikke sket noget siden. Jeg har heller ikke nogen symptomer på graviditet ud over en meget lille smule spændinger i brysterne en gang i mellem...

Ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det hele.. Spiller min krop bare helt fandango nu???? Er der normalt?

Nogen det har et godt bud eller råd til hvad jeg skal eller ikke skal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle gange kan jeg også springe mens over men tror det skylles min overvægt :(

Hvis jeg var dig ville jeg tage en ny g-test om nogle dage hvis mens endnu ikke er kommet og hvis der går for lang tid så tag til lægen.

Ved du hvornår du har haft æl? Det kan jo være at den er kommet senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ja har bare aldrig oplevet det før og har tidligere været uden p-piller i længere tid.

Jeg har tænkt at tage kontakt til min læge næste uge såfremt der ikke sker andet.

Aner ikke hvornår æl har været... Men synes nu alligevel det er meget lang tid selvom det skulle være skubbet lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god idé med at kontakte lægen. Så kan du finde ud af om der måske er noget galt siden du ikke har fået mens endnu. Jeg gik også til lægen og fik taget teste for sygdomme, blodprøver og g-test men der var intet på dem så skulle komme en gang om ugen med en ny urin prøve indtil min mens kom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER