Sunspirit

Psykologhjælp - nogen erfaringer?

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Er lidt tid siden jeg skrev et indlæg herinde, om mig og min mands situation. 

Vi er nu kommet ind i systemet, men der går bare så forbandet lang tid mellem aftalerne på hospitalerne (vi bliver kastet rundt mellem Roskilde, Holbæk og Rigshospitalet), og selvom jeg har det okay og har accepteret den lange ventetid, så er min mand ved at gå i spåner. Det er hårdt at se ham sådan, for det er ligesom at se en mand vente på at få at vide om han skal hænges eller ej, mens vi overhovedet venter på at få ham undersøgt for hans ikke eksisiterende sædtal.

Så jeg ville gerne sørge for at han fik noget psyokolog hjælp og det vil han også selv. Men han gider ingen kvinder, fordi han er træt af at de ikke fatter hvor meget det betyder for en mand når han ikke kan få børn, så ville høre om nogen kender en sympatisk mandlig psykolog?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har gået hos en på Frederiksberg. Ganske vist psykoterapeut, men jeg har haft utrolig meget glæde af ham. Jeg opfatter ham som et begavet, sobert og fint menneske. Men det drejer sig jo også meget om kemi og det er jo ikke til at sige om han ville være noget for din mand. Ellers kan jeg høre min venindes far som er psykolog, om han kan anbefale nogen i nærheden af jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På sundhed.dk kan du søge på forskellige behandlere, bla psykolog, og postnummer und diverse. 

så der kan du formodentlig finde en mandlig psykolog i jeres område

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du meget gerne tak  :kiss Vi bor ved Ringsted

 

Handler rigtig meget om kemi med psykologer eller terapeuter og en selv, har snakket med nogen hvor man bare ikke kunne komme hurtigt nok ud af deres kontor. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg sendt en sms til min veninde. Så ser vi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER