louisezz

5 dage over termin og ingen tegn på fødsel.

5 indlæg i dette emne

Øv hvor er det bare trist at gå over tid... Havde på ingen måde forstillede mig at jeg her 3 gang skulle gå over tid og på ingen måde have tegn på fødsel i vente... Begge gange jeg før har født var 19 dage og 10 dage før termin... Så det regnede jeg da bestemt også med 3 gang ville blive... Jeg har masser af pluk veer som trækker ned i lænden og foran til underlivet men ellers ikke det mindste lille tegn på fødsel... Vi er lige flyttede, så masser af hårdt arbejde, lange gå ture og sex hver dag men lige lidt hjælper det... Vil bare så gerne selv gå i fødsel og slippe for at blive sat i gang, men nu har jeg fået tid til på søndag så krydser bare finger for der sker noget af sig selv inde... Synes det selv at gå igang og gå hjemme med veer de første timer er så hyggeligt og spændene at jeg ville være ked af at skulle undvære det.. Men nu må vinde det jo ham der inde der i sidste ende bestemmer.... Lige et billede fra uge 40+5 af maven...

post-6544-0-00443400-1383668244_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æv hvor må det være træls! Husker noget med, at Tinkerbell spiste masser af is og pludselig fødte hun sin lille James, måske det virker, og ellers smager det jo i hvert fald skønt ;)

Masser af kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. Gang er jo kendt som en drillefødsel. Man går typisk længere og når det går i gang kan det være meget on off i lang tid.

Jeg gik også over tid 3. Gang selvom mit vist ikke helt tæller i samme kategori som dig, fødte 40+2 mod 39+6 og 40+0 :-)

Kan kun tro at du har en fornemmelse af at været gået 3 uger over tid.

Kan så kun trøste med at da min tredje fødsel gik i gang så var det uden problemer og en nem og hurtig fødsel.

Hepper på snarlig fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja stadig ingen fødsel og heller ikke nogle tegn ud over mine evig plukveer gennem hele dagen... Nu er det 6 dage over termin og er begyndt at tvivle på om han overhovedet vil ud i den store verden.... Er mer end træt af at vågne hver morgen og opdage det så heller ikke blev i nat... Er så klar til at føde nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 3. Gang var også en rigtig drille fødsel.

De to ældste er født 38+4 og 40+1. Nr 3 er født 40+6.

Men ud af de tre gang På TRODS ;) af alle de drilske hårde plukveer, så synes jeg at tredje gang var den bedste. For da det endelig gik i gang gik det stærkt, og jeg var ikke smadret som de andre gange (1. 26 timer, 2. 12 timer, 3. 3 timer fra første ve)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER