Solvej99

Legetøjsopbevaring

13 indlæg i dette emne

Da vi skal flytte, skal vi lave nyt værelse til Theo :7himmel

 

Derfor søger jeg til inspiration til opbevaring af legetøj.

Hvad har I på deres værelser? Vedhæft gerne billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har et "lege bord" fra IKEA med kasser under og en lav reol med hjul fra babysam :)

UEqJLzU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang min datter var lille, havde hun en reol, hvor de nederste hylder blev brugt til 4 gode fletkurve med stofposer indeni. De var lidt mere hyggelige end ikeas plastkassereoler synes jeg. Hver fletkurv havde så en funktion. En til lego, en til dukker, en til mindre dimser, en til køkkenting. Så lærte vi hende at hun måtte tage en kasse frem og lege med, men vi ryddede op før næste kasse blev fundet frem. Og det var nemt lige at hente kassen frem og få hende til at hjælpe med at samle lidt af tingene sammen igen.

Dengang var cubicreolen et hit, men med reolen på hjul var det faktisk også nemt at omarrangere værelset lidt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie har en stor rumdeler med plads til maaaaaasser af legetøj..... Han elsker at gå på opdagelse på alle hylderne :) De 4 øverste hylder er så brugt til tøj, men dem kan han alligevel heller ikke nå :)

Kan lige tage et billede i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et "lege bord" fra IKEA med kasser under og en lav reol med hjul fra babysam :)

UEqJLzU.jpg

 

Hvor er det bare et hyggeligt værelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang min datter var lille, havde hun en reol, hvor de nederste hylder blev brugt til 4 gode fletkurve med stofposer indeni. De var lidt mere hyggelige end ikeas plastkassereoler synes jeg. Hver fletkurv havde så en funktion. En til lego, en til dukker, en til mindre dimser, en til køkkenting. Så lærte vi hende at hun måtte tage en kasse frem og lege med, men vi ryddede op før næste kasse blev fundet frem. Og det var nemt lige at hente kassen frem og få hende til at hjælpe med at samle lidt af tingene sammen igen.

Dengang var cubicreolen et hit, men med reolen på hjul var det faktisk også nemt at omarrangere værelset lidt ;-)

 

Jeg er også ude i et reolsystem med kasser/kurve til de forskellige slags legetøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie har en stor rumdeler med plads til maaaaaasser af legetøj..... Han elsker at gå på opdagelse på alle hylderne :) De 4 øverste hylder er så brugt til tøj, men dem kan han alligevel heller ikke nå :)

Kan lige tage et billede i morgen....

 

Vil meget gerne se et billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den reol fra IKEA der hedder trofast. Det er en trappe reol med plastkasser man kan få i forskellige størrelser. Vi har også inddelt legetøjet i kasserne men hun skal lige "lærer" at bruge det og kun en kasse af gangen. Vi har så også kun haft den en uges tid så giver hende lige en chance ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den reol fra IKEA der hedder trofast. Det er en trappe reol med plastkasser man kan få i forskellige størrelser. Vi har også inddelt legetøjet i kasserne men hun skal lige "lærer" at bruge det og kun en kasse af gangen. Vi har så også kun haft den en uges tid så giver hende lige en chance ;)

Vi har lige købt den samme bare ikke i trappe modellen.. Synes den fungere rigtig fint. Så nu har Silje et fint hjørne i stuen )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Carl Emil bedst kan lide at lege rundt inde i stuen har vi 2 store runde plastbøtter (ala vasketøjskurve) hvor al hans legetøj ligger i. Det fungere rigtigt godt for os  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Simon har det nederste af et skab i stuen og resten af legetøjet står så i 28L stabelkasser med låg, så får han en kasse eller 2 ned af gangen, hvis han vil lege med det fra kasserne.

 

Han har jo ikke eget værelse, så det står i hjørnet af stuen, og han kan ikke selv få dem ned, men kan selv åbne dem, når vi har taget dem frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Carl Emil bedst kan lide at lege rundt inde i stuen har vi 2 store runde plastbøtter (ala vasketøjskurve) hvor al hans legetøj ligger i. Det fungere rigtigt godt for os :)

Vi har også Mies i stuen, jeg købte en høj flettet vasketøjskurv hvilket var perfekt da hun var yngre og ikke havde så meget, men nu er det hovedsageligt møblet under skildpadde akvariet der bliver brugt. Og så "gemmer" jeg det i kufferter fra tigeren og søstrene grene og fletkurve + vasketøjskurven :) det er dog en midlertidig løsning da vi har lejligheden til salg og håber på at kunne købe et hus på et tidspunkt med værelse i samme etage som stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER