Mistel

Bliver nødt til at fortælle om min SØDE nevø...

5 indlæg i dette emne

Jeg er gudmor for min nevø Magnus, som er 18 år gammel og alletiders søde fyr.

I dag spurgte jeg ham, om han ville stå fadder til Vitus den 7. december. Og det ville han heldigvis rigtig gerne :) Så siger han, at han nok ville have lidt tømmermænd den dag, hvor til jeg svarer, at det kan jeg edderbrandbrøleme garantere ham for, at han ikke har! Så bliver han stille lidt, og så siger han - ej, hvad er det, du har gjort ved mig? Nu bliver jeg nødt til at passe på mig selv. Det vigtigste jeg har været indtil nu, var da jeg skulle bakke bilen ud ad indkørslen uden at smadre den!

At smelte fuldstændig! Er der noget at sige til, at han er sin fasters øjesten?!:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåååååhr, en god dreng:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ham kan I være stolte af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er han sød. Kommer til at tænke på min egen niece, hun kan desværre ikke få den ærede titel eller handling, da hun ikke selv er døbt og konfirmeret (for mig ville det lyde hult, hvis en ikke troende skulle have dette erhverv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er han sød. Kommer til at tænke på min egen niece, hun kan desværre ikke få den ærede titel eller handling, da hun ikke selv er døbt og konfirmeret (for mig ville det lyde hult, hvis en ikke troende skulle have dette erhverv)

Så vidt jeg ved er det også et krav at faddere er døbt, i en eller anden kristen tro (fx gør det ikke noget hvis man er katolik). Om man er konfirmeret eller medlem af folkekirken betyder ikke noget, sådan formelt set.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER