Thorsson

Ureglmaessig mens

2 indlæg i dette emne

 Hej alle sammen :) 


Kaeresten og jeg er lige gaaet i gang med PB men problemet er bare at jeg har meget ureglmaessig mens. I nogle perioder har jeg en cyklus paa 31 dage, andre gange kan den godt finde paa at udeblive 10 dage yderliger og nogle gange springer den ogsaa en maaned over :O 


Er der nogle der ved hvad jeg kan goere ved dette? og hvad det kan skyldes? 


Og hvordan ved jeg hvornaar jeg har AEL? 


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Min krop er helt på samme måde. Der er ikke rigtigt så meget du kan gøre. Du kan følge dine ægløsninger med ægløsningstest. Det var det eneste, jeg kunne bruge, der effektivt gav mig besked om, hvornår ægløsningenfandt sted. Du kan naturligvis spørge din læge, om han eller hun vil undersøge dig for pcos. Det ville min læge dog ikke, trods jeg nåede op på 180 dage uden menstruation, og havde prøvet det samme en gang før, samt har en cyklus på mellem 22 og 47 dage.

Jeg tog kanonkuren, da det viste sig at vi efter 5. Forsøg ikke havde held med os. Jeg mener at et enkelt produkt eller to af disse naturpræparater og helsekost tilskud skulle have en gavnlig effekt på produktionen af æg og løsningen af dem.

Gele royale ampullerne i glas med bidronningeføde tog jeg en kur af. De skulle forbedre fertiliteten hos kvinder og være medvirkende til at forbedre cyklussen. Kroppen bruger zink til reproduktion og fertilitet og til at styre testosteronniveau i blodet.

Spørg hos din helsekost på kanonkuren, hvis du er interesseret. Om det var den, der gjorde udfaldet efter et år uden p piller, og med 6 måneder uden menstruation, hvor p pillerne skulle ud Af kroppen, ved jeg ikke med sikkerhed. Men den første ægløsning efter at kuren havde været i gang en måned, var den hvor vi havde heldet med os (kombineret med ægløsningstest og at vi var i gang to gange om dagen fra 1 døgn før ægløsning til et døgn efter ægløsning var overstået)

Du. Kan købe billige ægløsningstests og graviditetstests på billige-teste.dk eller på trendsales. Der er en derinde der sælger one step teste til omkring 2-4 kr pr styk. Jeg bestilte en 20 stk første gang, og brugte omtrent 6 i hver cyklus. Med dem fra matas havde det rendt op i over 1000 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER