Diamanten

Positiv ÆL... eller 'næsten' positiv???

15 indlæg i dette emne

Hej- håber I er nogle der kan hjælpe med at aftyde denne ÆL test... jeg er lidt i tvivl om, den er positiv, eller den er ved at være det...??
Kan ikke helt blive enig med mig selv om, streg nr.2 er for utydelig eller ej.

 

Jeg 'burde' ifølge beregninger først have ÆL d.7. november, men den ser så sådan her ud i dag...

Hvad siger I??

 

post-7937-0-90198300-1383478663_thumb.pn

post-7937-0-04126200-1383478673_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror den er meget tæt på at være der - tror jeg ville tage en igen i aften :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror den er meget tæt på at være der - tror jeg ville tage en igen i aften :-)

Enig- den er ikke positiv, men kunne sagtens blive det hen over dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Tæt på men ikke helt endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt turde satse på at den er på vej :) Giv den gas ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... ok. Tænkte nok, at den er på vej- næsten er der.

Bare meget tidligere end beregnet.

 

Når den er helt positiv, skal stregene være lige tydelige ikke?

Eller hvordan??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, de skal være lige tydelige :) Eller teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tests du har der er de mest tydelige jeg nogensinde har leveret.

Du kan roligt regne med, at ægløsning er på vej. Men test da lige igen i morgen, er den på retur, ved du det er nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... det er meget pudsigt. Jeg testede igen i går aftes, der var den ens med den fra morgenen af.

I dag testede jeg igen- og nu er stregen meget utydelig. Det skal siges, at der ikke var to streger i forgårs (dagen inden test ovenfor).

 

Hvad betyder det, hvis den ikke var positiv i går, men havde de to streger???

Veeeery confused.

 

Burde jeg blive ved med at måle indtil d.7. november, eller har den været der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tja, den er lidt svær...

 

Jeg tror, at jeg ville gå ud fra, at den har været positiv - måske ikke helt vildt overbevisende på nogle af de test, du har vist, men måske har den nået at være helt positiv ind imellem. I min verden er 4 dage for tidligt ikke et særligt stort udsving - det kan sagtens ske.

 

Hvis du er meget sikker på, at ÆL først skal ligge senere, så kan du jo blive ved med at teste.

 

Hvor lang tid har I prøvet? Er din cyklus helt regelmæssig? Hvordan regner du ud, at du 'burde' have ÆL den 7 nov? Hvordan føles din krop? Hos mig stiger min sexlyst fx helt vildt omkring ÆL, hvorefter jeg kan mærke, at den falder igen. Andre har andre ÆL tegn. Kan du aflæse på din krop, hvilken vej det går? Beklager hvis du lige føler dig bombarderet af spørgsmål, men meget af dette spiller ind, når man prøve skal regne det hele ud.

 

:)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet i lang tid efterhånden! Sådan ca 1 1,5år :/

Normalt er den meget regelmæssig, men betyder det, at min ÆL også er regelmæssig nødvendigvis?

Brugte kalendermetoden, ved at indtaste og tælle dage for de sidste 2-3 cyklusser, kan man regne ud både hvornår ÆL og mens burde komme.

 

Har nogle gange lidt stikken indeni (hvis det giver mening), og så kan jeg blive ekstremt moody lige omkring ÆL- hvilket jeg ikke bed mærke i, før vi prøvede at blive gravide, og jeg kunne se at det humør gerne kom lige inden eller under ÆL. Men det er langt fra altid, at der er nogle ÆL 'symptomer'.

 

Tror jeg tester i morgen og dagen efter, for at være helt sikker!

Men tak for besvarelsen :)

 

Synes, de der tests er ret svære at tyde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu spørger jeg måske dumt - men hvorfor ikke bare have sex? der sker vel ikke noget ved det hvis så den ikke er helt positiv, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu spørger jeg måske dumt - men hvorfor ikke bare have sex? der sker vel ikke noget ved det hvis så den ikke er helt positiv, eller?

 

Hahaha- det havde vi nu skam også, har vi også udenfor den 'gode periode'.

Det kunne dog være rart, at vide hvornår der er ÆL- også bare for selv at have styr på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER