Betina73

Brunlig udflåd

5 indlæg i dette emne

Hejsa.

Igår eftermiddags var jeg på toilettet og så til min store rædsel at mine trusser var helt brune af udflåd.

Jeg blev selvfølgelig meget bekymret og ringede straks til lægevagten.

Hun ringede senere tilbage og sagde at jeg skulle tage ind til modtagelsen, for de ville gerne undersøge mig.

Det var i starten en meget skræmmende oplevelse, da jeg jo skulle ha alle oplysninger om abort, operation osv.

Nå men lægen lavede så en GU hvilket jeg synes gjorde ondt, og hun undskyldte med, at jeg jo var 11 uger henne, så min livmoder pressede jo mere end normalt.

Hun sagde dog at alt så fint ud, men at hun jo lige skulle scanne mig først.

Der så jeg så det lille barn i maven, og selvom hun holdte scanneren helt stille, flyttede den sig rundt og "vinkede" mm.

Jeg blev jo straks utrolig lettet og enormt glad, og gav lægen et kæmpe knus, og sagde at hun havde reddet min aften.

En time efter jeg kom hjem skulle jeg så tisse igen, og så så en masse blod på bindet.

Jeg blev først meget nervøs, men beroligede så mig selv med, at det nok var fordi hun havde "rodet" sådan i mig.

Det er også næsten ved at forsvinde her til aften, nu er der kun lidt brunligt udflåd tilbage.

Hun sagde dog, at jeg skulle kontakte min læge i morgen for at få en scanning igen fredag eller mandag næste uge, så jeg ikke blir urolig.

Alt i alt var det en utrolig dejlig oplevelse, og er mere rolig nu hvor jeg har set vores "aktive" baby

Daniel blev passet hos en veninde hvor han også overenattede, så vi fik rigtig ro til at bearbejde oplevelsen herhjemme.

skulle bare lige ud med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... jeg får kuldegysninger når jeg hører om den slags... Det føles bare så forkert at bløde når der er en lille baby i maven :(

Det er dejligt at du blev taget så godt hånd om, og ikke skulle gå og vente, og være nervøs i flere dage... Og skønt at alt så godt ud inde i babyhulen! :kuller

Jeg har selv været ude for at bløde i starten af min graviditet, og fik ekstra scanninger... Og lillemand har det stadig fint i maven i dag :)

Men det er helt sikkert ikke nogen sjov oplevelse :kram2 :kram2

Jeg krydser fingre for at du ikke mærker mere til det, og får fred til at nyde din graviditet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha hvor var det godt at baby havde det godt trods blødningen. dejligt det bliver tjekket med det samme så du ikke skulle gå og være nervøs over det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du slipper for mere blod/udflåd indtil du skal føde engang.. EN ekstra stor krammer til dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en historie om blod i trusserne - med positiv slutning! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER