Solvej80

Nogen erfaring med babyme now piller

6 indlæg i dette emne

Hej med jer

Har nogle af jer erfaringer med babyme now pillerne? Virker det, altså giver det pote når man gerne vil være gravid?

Jeg har testet igen i dag, forventet mens lørdag. Og den er så negativ som den kan blive, så regner med jeg går all in med gravid kost og tilskud og alt hvad der skal til for at tiltrække :cell

 

/Solvej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror ikke, den goer en forskel paa fetiliteten, men dne indeholder det folinsyre, man gerne skal have op til. Man skal dog tage 3 om dagen af dem og saa er det en halvdyr fornoejelse. Jeg tog 1 omnimin istedet sammen med folinsyre + zink og d-pearls og fikseolie, da jeg saa blev gravid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak jeg har nu købt fiskeolie og zink, resten tog jeg alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zink og fiskeolie ville jeg forresten fortsaette med efter foedslen, saerligt som ammende,, idet zink er ammemineral og kan forhindre de der brystvortesaar. Fiskeolie, fordi baby snupper saa meget af dit omega 3 til sin hjerneudvikling :) 

 

Jeg tog ogsaa en enkelt dobbeltdosis zink ret hurtigt efter foedslen, fordi man mister meget zink ved at foede. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zink og fiskeolie ville jeg forresten fortsaette med efter foedslen, saerligt som ammende,, idet zink er ammemineral og kan forhindre de der brystvortesaar. Fiskeolie, fordi baby snupper saa meget af dit omega 3 til sin hjerneudvikling :)

Jeg tog ogsaa en enkelt dobbeltdosis zink ret hurtigt efter foedslen, fordi man mister meget zink ved at foede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé, gjorde jeg ikke sidst, og fik blødende sår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER