Marlene29

Rejse

8 indlæg i dette emne

Hej, Inden jeg blev gravid bestilte vi en rejse 3 uger sydpå - de først to uger skal vi køre rundt i autocamper og se diverse seværdigheder og den sidste uge står på afslapning og bryllup hos familie :) Jeg er nu ikke nervøs for de 3 uger, vi skal rejse rundt, da jeg selv kan bestemme tempo og hvor meget jeg vil deltage og desuden kan jeg altid ligge mig og slappe af. Men jeg er nervøs for flyveturen. Den tager 16 ½ time....Ville I tage afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår i graviditeten skal i afsted? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starten af 15 uge må det blive - og så 3 uger frem... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart tage afsted. Når du ikke er længere henne - og alligevel er langt nok til at være over de værste start-gener og risici..

God tur ✈

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en del ude at rejse i graviditeten, og så tidligt var det overhovedet ikke noget problem. Det begyndte først at blive lidt tungt omkring uge 30, men selv der fortrød jeg overhovedet ikke.

Det er en lang flyvetur, men jeg tror nok jeg ville gøre det. Du skal nok bare have støttestrømper på og være god til at rejse dig op og gå noget rundt i flyet.

Hvor skal i hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også sådan, at hvis lægen siger god for det, tager jeg med. Lige nu har jeg det fint uden al for mange gener, så håber det forsætter ^_^ Vi skal til Australien....Jeg har været inde og læse, og det er med at få rørt sig i flyet, støttestrømper og vand. Er der andre gode ting? Skal jeg fortælle nogen at jeg er gravid? - rejsebureau, stewardessen???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, masser af vand er en god idé. Ellers hvis der er noget der hjælper dig til at sove lidt på flyet - jeg er nemt blevet overtræt som gravid, hvilket gør det svært at finde ro, så hvis du får det på samme måde, kan alt der hjælper dig til at finde ro være guld værd på så lang en flyvetur. Jeg ved ikke om du bør sige det til nogen...

Ellers er Australien jo meget udviklet, så tror ikke du behøver have noget specielt med. Andre steder ville jeg f.eks. anbefale at huske solcreme uden parabener hvis man går op i sådan noget, men det tror jeg også man får i Australien, kan i hvert fald huske der var stooort udvalg af solcreme der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også sådan, at hvis lægen siger god for det, tager jeg med. Lige nu har jeg det fint uden al for mange gener, så håber det forsætter ^_^ Vi skal til Australien....Jeg har været inde og læse, og det er med at få rørt sig i flyet, støttestrømper og vand. Er der andre gode ting? Skal jeg fortælle nogen at jeg er gravid? - rejsebureau, stewardessen???

Når du ikke er længere henne behøver du ikke sige noget til nogen. Flyselskeaberne kræver først lægeerklæring langt senere i graviditeten.

Jeg rejste 2 gange under min graviditet. Og det var der ingen problemer med. Rigtig god tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER