SS1980

Tøj fra Krymmel

7 indlæg i dette emne

Tja overdkriften siger vidst det hele ;)

Jeg har fundet noget fint tøj til begge mine piger, men er lidt skeptisk, da jeg ikke har prøvet det mærke før.

Så er der nogen der kan komme med deres vurdering af det både ift. størrelser, er det alderssvarende ?? Og hvad med kvaliteten, her tænker jeg om farverne holder vask efter vask :)

Ser frem til at høre jeres mening :)

Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et sæt til Anine, som er købt brugt, og det ser ud som nyt, jeg synes det er alderssvarende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft lidt forskelligt derfra, men køber det ikke mere

Syntes farverne bliver grimme efter 1-2 vaske, og pasformen er skidt til mine unger

Det eneste jeg har været glad for derfra er deres jeans til Liva, de sidder super godt og er dejligt bløde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Det er rart det både er positive og negative tilbagemeldinger ;)

Nu har jeg prøvet at købe noget derfra og så må jeg se om det er et mærke for os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt lidt forskelligt drengetøj derfra og er rigtig glad for det, især synem jeg at "harlekin" bodyerne er super gode. De er så dejlig elastiske at det er en leg at give knægten dem på :loveshower Jo man kan godt se at det har været vasket og tørret nogle gange, men jeg synes at det holder farven bedre end den Katvig bluse jeg lige har købt, den så slidt ud allerede efter 1 gang vask og tørring <_<

Det meste af tøjet er fint alderssvarende, men bodyer og bluser lavet af rib-stof virker lidt mindre i det end resten, så der kan man godt købe 1 nr. større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har intet og klage over. jeg synes str er aldresvarende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en del derfra og er faktisk super glad for det. Undtagen til den lille, som er lidt bred i det. Hun kan ikke passe figursyet tøj derfra. Men den store pige som er tynd passer perfekt.

Og jeg synes det holder rigtig godt i vask og tørretumbling. Ingen problemer. Og vil til hver en tid anbefale det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER