Karlottapohlent

Overstået!

4 indlæg i dette emne

Så fik jeg overstået at få taget moderkage prøven på riget i dag. Hold da op hvor gjorde det ondt og vente tiden på 2 timer var meget lang! Men ja, må sige at derude er de godt nok søde!

Hvordan går det jeres maver?

Knus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår får du svar på det så?

Dejligt det er overstået trods smerte ..

Her går det fint, alle folk omkring mig irriterer mig bare helt sindssygt . Utroligt alle skal være så trælse på én gang ( for det er da ihvertfald ikke mig der bare er sur og har kort lunte for tiden, hehe :-) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du trods alt kunne påskønne folks venlighed selvom det gik ondt. Læste om din/jeres beslutning i en anden tråd, og synes det er flot at I er kommet frem til den.

Krydser fingre for at alt er i skønneste orden, men uanset får I jo verdens dejligste barn ;-) (altså næst efter mit, ikke? ;-) )

Jeg er bare ret spændt på NF scanningen om 14 dage - puha det føles som lang tid. Glæder mig til at se det lille hjerte slå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får svar om ca. 3 uger så det er lidt tid.

Altså jeg havde en periode hvor alt gik mig på (jeg flænsede faktisk en trøje fordi jeg ikke syntes at den sad godt nok) men ja, alle har hver sine dårlige dage ;)

Haha ja det bliver et skønt barn uanset hvad! Og glæd dig, jeg syntes det var så fantastik at de lille bebs ligge der, hvor man sådan set kan genkende alt. Og man kan se på bebs bryst, at det popper ud og ind. Ihj så fantastisk! Men ja, du må jo lige melde dig når du har været til nk! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER