Simone_01

Gravid efter 3 måneder

8 indlæg i dette emne

Puha.. Min kæreste og jeg har prøvet i 3 måneder nu, min menstruation skulle være kommet i går men er udeblevet. Jeg valgte derfor at tage en test, bare lige for at tjekke. Frem kom der selvfølgelig kontrol stregen og ved siden af kom en svag lyserød streg, lige så man kunne se den. Jeg rystede over hele kroppen, og det er stadig ikke gået op for mig endnu. Tror ikke på det før jeg har set det. Ringer til min læge i morgen, også håber jeg bare på at den er god nok.. Tog lige en test mere bare for at være sikker, og den viste det samme. Jeg vil meget gerne have råd også omkring jeres teste :) Hilsen en meget nervøs og glad pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med graviditeten. :glad

Hvis der er to streger på testen og de kom frem inden tiden er udløbet er du gravid - og lægens test vil vise det samme, så det er ikke sikkert de vil se dig endnu, hjemmetesten er sikker nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten. :glad

Hvis der er to streger på testen og de kom frem inden tiden er udløbet er du gravid - og lægens test vil vise det samme, så det er ikke sikkert de vil se dig endnu, hjemmetesten er sikker nok.

Mange tak! Ja det gjorde de også, tog en ekstra test her til morgen og der var den også god nok :) Så jeg skal til lægen på fredag :) Jeg er SÅ glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder præcis som mig, vi prøvede også i 3 måneder, så udblev min mens. og det var først da jeg vare gået 9 dage over at jeg kunne teste svag positiv. så Du er da helt sikkert gravid!!

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Det er så skønt at stå med to streger!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke

Jeg holdt op med at tage tests 4 dage efter mens var udeblevet, da stregen stadig var mere utydelig end den anden. Jeg nåede vidst at bruge en 6 stykker :D. Dog var der ingen tvivl på den test der blev lavet ved min læge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke, hvor er det dejligt for jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER