TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Hele familien nedlagt af SNOT.... Som bonus har mor let feber, far høj feber, mindstebarnet hoster om natten..... Og så blev jeg da lige vækket kl 23.00 af størstebarnet, som lå og hev efter vejret inde på værelset, og lød som en søløve :boo (vi er nu på sofaen i stuen med tegnefilm og musen har det heldigvis bedre.... Tør bare ikke rigtigt putte ham igen, sådan som han lød tidligere)

Må man melde sig ud? :boo

:kram

Det lyder bare rigtig :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Det lyder bare rigtig :numse

Tak :kiss

Og :kram til dig også! Sygdom sucks!

Nu sover han, så må jeg se om der kan blive et par timer til mor også før den er gal igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Og :kram til dig også! Sygdom sucks!

Nu sover han, så må jeg se om der kan blive et par timer til mor også før den er gal igen...

Håber du får lidt søvn i nat :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt for 1200 kr af den nye Hummel-kollektion :yay

Jeg er bestemt også fristet. Der er nogle fede ting imellem - som altid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får lidt søvn i nat :zzz

3 timer blev det til.... Og er så vågnet med 38,6 som morgentemperatur. Det er da næsten ved at være komisk. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timer blev det til.... Og er så vågnet med 38,6 som morgentemperatur. Det er da næsten ved at være komisk. :(

Sygdom sucks!!! Men det er da bare endnu værre når man samtidig skal tage sig af syge børn :kram2 kunne det være en ide at trække på bedsterne i nogle timer, så I kan få sovet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom sucks!!! Men det er da bare endnu værre når man samtidig skal tage sig af syge børn :kram2 kunne det være en ide at trække på bedsterne i nogle timer, så I kan få sovet?

 

Ja... det er godt nok ikke lige det man håber på :( Heldigvis lyder det til at manden har fået det bedre.... Bare ærgerligt at han først kommer hjem kl 17.15  <_<

 

Jo, jeg har mobiliseret bedstefar, så han kommer heldigvis og hjælper....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timer blev det til.... Og er så vågnet med 38,6 som morgentemperatur. Det er da næsten ved at være komisk. :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele familien nedlagt af SNOT.... Som bonus har mor let feber, far høj feber, mindstebarnet hoster om natten..... Og så blev jeg da lige vækket kl 23.00 af størstebarnet, som lå og hev efter vejret inde på værelset, og lød som en søløve :boo (vi er nu på sofaen i stuen med tegnefilm og musen har det heldigvis bedre.... Tør bare ikke rigtigt putte ham igen, sådan som han lød tidligere)

Må man melde sig ud? :boo

:kram2 :kiss

Hold da op i er ramt! Go bedring til hele familien Trold!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader onde drømme! Især når de er hos min datter! :gal

Ej hvor er det frygteligt at vågne op til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timer blev det til.... Og er så vågnet med 38,6 som morgentemperatur. Det er da næsten ved at være komisk. :(

Puha, altså! Håber I alle kan få noget søvn i dag, så I kan komme ovenpå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kørte inden Anna vågnede og hun var blevet helt ked af det, da hun vågnede og jeg ikke var der :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tog jeg barnets første sygedag med Mie!

Jeg kunne slet ikke byde Mie at skulle i DP, hun var simpelthen så ked.

Nu står hun og spiser yoghurt og ostehaps i stuen foran fjernsynet, desperate situationer kræver kreativ problem løsning!!! (Og ekstra rengøring)

Nu må de tænder godt snart være på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsker sådan at Marius lærer at sove om natten. Det er så synd for ham, at han aldrig får sovet ud :( Og mor her er dødtræt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til alle syge tumlinger og mødre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... Havde lige bestemt at Luna og jeg skulle på en hyggelig handletur... Men nu sneer det!

Gider ikke at køre i det dumme sne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele familien nedlagt af SNOT.... Som bonus har mor let feber, far høj feber, mindstebarnet hoster om natten..... Og så blev jeg da lige vækket kl 23.00 af størstebarnet, som lå og hev efter vejret inde på værelset, og lød som en søløve :boo (vi er nu på sofaen i stuen med tegnefilm og musen har det heldigvis bedre.... Tør bare ikke rigtigt putte ham igen, sådan som han lød tidligere)

Må man melde sig ud? :boo

:kram stakkels dig og din familie :kram

Lyder Marlon stadig som en søløve? Sådan lød Maja da hun havde falsk strubehoste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og opmuntring piger :kiss

 

Nitzen: Jep, det er falsk strubehoste... Så jeg måtte ud med ham et par gange i nat for at lette vejrtrækningen. Stakkels dreng, han kunne slet ikke forstå hvad jeg lavede...

 

Heldigvis kunne bedstefar hente drengene, og nu er de kommet hjem til mormor og morfar, så jeg kan pleje min sygdom i sofaen. Øv, hvor jeg bare hader at være syg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kørte inden Anna vågnede og hun var blevet helt ked af det, da hun vågnede og jeg ikke var der :(

Ih det er så hårdt. Jeg kørte også, før Inger vågnede. Dvs. hun vågnede kort op og så mig gå ud af soveværelset med overtøj på og hun var stadig helt træt og forsovet, så det sidste jeg hørte var et "MuuuuuuuAaaar" og et klynk. Og jeg SKULLE bare gå :boo Måtte ringe til A senere for at få bekræftet, at hun var holdt op igen. Det var hun heldigvis med det samme, og de havde haft en fin morgen, men alligevel. HADER at køre inden hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP ringede Sophia hjem 11.45 med 38,2 i feber. Hun havde ikke rigtigt spist så vi kærte ud og købte yoghurt. Hun fik en kæmpe portion yoghurt med havregryn. Da jeg alligevel skulle give hende en ren ble, ville jeg tjekke temp, som var 36,4. Hun havde heller ikke feber da hun stod op. Er lidt spændt på om "det er noget". Tror mest på tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag da vi skulle hente Sebastian fra børnehaven/forskolen, fik vi at vide vi lige skulle stikke næsen forbi vuggestuen :) hvor Cassandar starter d. 10 marts.

Heldigvis var min mand med nede og hente idag, så vi kom alle 4 ind til stjernegruppen i vuggestuen. Meget rart vi alle kunne få rundvisning og så er han meget bedre til tysk end mig, så det var nu også rart at han kunne stå for snakken :)

 

Det virker rigtig godt. De er 4 voksne til 12 børn, hvoraf flere børn er halvdags børn, så det virker som en god normering. Der er dejligt meget legetøj og Cassandra gik straks igang med at lege med et boldebad som var i rummet og havde god kontakt med lederen af gruppen. Hun kiggede meget på hende når hun talte og sagde ja, ja og nikkede, selvom hun sikkert ikke har forstået meget af hvad der blev sagt ;)

 

Men en rigtig god start og de virker rigtig søde på stuen :) Ih, hvor jeg glæder mig til hun skal starte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke at Mie sover 2 timer i DP men 3,5 herhjemme :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag da vi skulle hente Sebastian fra børnehaven/forskolen, fik vi at vide vi lige skulle stikke næsen forbi vuggestuen :) hvor Cassandar starter d. 10 marts.

Heldigvis var min mand med nede og hente idag, så vi kom alle 4 ind til stjernegruppen i vuggestuen. Meget rart vi alle kunne få rundvisning og så er han meget bedre til tysk end mig, så det var nu også rart at han kunne stå for snakken :)

Det virker rigtig godt. De er 4 voksne til 12 børn, hvoraf flere børn er halvdags børn, så det virker som en god normering. Der er dejligt meget legetøj og Cassandra gik straks igang med at lege med et boldebad som var i rummet og havde god kontakt med lederen af gruppen. Hun kiggede meget på hende når hun talte og sagde ja, ja og nikkede, selvom hun sikkert ikke har forstået meget af hvad der blev sagt ;)

Men en rigtig god start og de virker rigtig søde på stuen :) Ih, hvor jeg glæder mig til hun skal starte.

Dejligt! Det er en rigtig god normering, i DK er 3-12 vist mest normalt i VS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Ronja kun to dage tilbage i vs :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på vej op for at hente Maja. Har ikke set hende siden i går morges, da jeg var på arbejde til kl. 20 i går, så mine forældre hentede hende i DP i går og tog hende med hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.