Guest MM91

Ny NF i morgen

10 indlæg i dette emne

Endelig er det i morgen jeg skal til NF igen da den første jo ikke kunne lade sig gøre.

Glæder mig til at se den lille igen og forhåbentlig høre at alt er ok.

Har de sidste dage haft en meget underlig følelse i maven - ondt på en måde jeg ikke plejer. Ikke de der menstruation agtige smerter.

Kan man begynde at se jeres maver?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :) - jeg glæder mig også så vildt til NF scanningen. Er selv begyndt at få ondt pludseligt her i 11.uge .. Har lette mens lign smerter, der varer i korte perioder, og er tilbagevendende dagligt.. derudover kommer smerterne sommetider i små jag. Jeg formoder det er ligamentsmerter (der også optræder on- of i løbet af graviditeten). Men man kan hurtigt blive bekymret over små forandringer synes jeg. Det bliver forhåbentlig en stor lettelse, at få at vide at alt er ok ved NF scanningen. :)

Min mave er stadig helt flad om morgenen , -om aftenen kan jeg til tider se meget gravid ud, men det er vist primært pga. kost ;). hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til nakkefold på fredag. Ifølge min læges udregning er jeg 12+2 på fredag, men jeg ved at min ægløsning lå senere, så efter min egen beregning er jeg kun 11+2 fredag og jeg er nu nervøs for om det er for tidligt med NF.

MM91, hvornår var det du var af sted første gang? Siger de ikke den kan måles fra 11+0 til 13+6?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mener det er i det tidsrum den skal måles.

Ved mit første lægebesøg regnede hun mig til termin 21 marts. Så jeg blev indkaldt til NF den 11/9 . Der så jeg så den lille og jordemoder prøvede ihærdigt om hun kunne måle men hun sagde den altså var for lille - men hun sagde jeg der ca var i uge 11 .

Så måske den også bare var lille af str i forhold til uge .

Synes det er en smule forvirrende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt se på mig at jeg har noget i maven. Er 13+1 :)

Kan især mærke det på bukserne, de passer ikke længere. Haha :D

Håber det går godt til nk scanningen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det gik helt super til NF i dag. 1:20000 så hun sagde det var perfekt :-) rigtig dejligt at vide. Og endnu engang var den lille mega livlig derinde.

Håber i andres NF også vil gå rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det gik helt super til NF i dag. 1:20000 så hun sagde det var perfekt :-) rigtig dejligt at vide. Og endnu engang var den lille mega livlig derinde.

Håber i andres NF også vil gå rigtig godt :)

:yay Tillykke med den fine NF!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF også veloverstået her:) Så dejligt at se babyen og få af vide at alt ser fint ud. Den sprællede livligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeres scanninger gik godt. Jeg glæder mig godt nok også til min om godt to uger og håber alt er godt.

Jeg synes ikke rigtigt man kan se noget hos mig, men har også taget på et års tid inden jeg blev gravid, så syntes jeg så lidt gravid ud i forvejen og havde ikke helt vænnet mig til den der mave endnu.

CVS> Hvordan gik det så med terminsdatoen, blev den flyttet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeres scanninger gik godt. Jeg glæder mig godt nok også til min om godt to uger og håber alt er godt.

Jeg synes ikke rigtigt man kan se noget hos mig, men har også taget på et års tid inden jeg blev gravid, så syntes jeg så lidt gravid ud i forvejen og havde ikke helt vænnet mig til den der mave endnu.

CVS> Hvordan gik det så med terminsdatoen, blev den flyttet?

Den blev kun flyttet et par dage til den 13. april. Held og lykke med NF-scanningerne de kommende uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER