stinebk

kreative sjæle, hjælp!

3 indlæg i dette emne

Da Kuno var 2 år gammel begyndte jeg at lave hans håndaftryk på et lille lærred og det har jeg også gjort med lillebror Asle, men jeg er lidt ked af at jeg kun har Kunos baby aftryk på et stykke karton og ikke på lærred, så det vil jeg gerne prøve at gøre noget ved. Jeg har prøvet at scanne aftrykket ind på computeren, printe det ud, male ovenpå det og prøvet at overføre det til et lærred, men det duer ikke. Jeg tænker at man måske kan printe aftrykket ud på et lærred beregnet til printer og så male baggrunden på uden om, men problemet er bare at jeg har aftrykket i brunt (orginalen) og sort/grå, og jeg vil gerne have det i blå, og jeg kan ikke finde ud af at lave farven om. Er der nogen der kan hjælpe mig med det, eller som har en anden lys idé.

post-1316-0-76290700-1380095065_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan få noget specialpapir, som du kan printe på, og så overføre direkte på lærred. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan få noget specialpapir, som du kan printe på, og så overføre direkte på lærred. :)

Hvad hedder sådan noget papir? er det papiret man sætter over på lærredet eller hvordan? jeg er ikke helt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER