Nitzen1987

Randers og omegn

3 indlæg i dette emne

Til min polterabend sidste sommer havde pigerne arrangeret at der kom en dame ud der er sælger for noget der hedder Artistry

I kan læse om det her (Det minder lidt om Tupperware-konceptet - bare med nogle andre produkter) Til min polterabend demonstrerede hun makeup (jeg købte noget og er rigtig glad for det) der er mange forskellige varegrupper blandt andet rengøringsmidler og hudplejeprodukter... Jeg kunne godt tænke mig at holde en aften hvor hun viser sine hudpleje produkter frem og tænkte, at det kunne være en god mulighed for at mødes med nogle af jer piger herinde fra... Vi skal være mellem 3 og 5 til sådan en fremvisning - det er gratis at deltage og der er ingen købetvang :) Når jeg har fået lidt tilbagemeldinger fra jer vil jeg tage kontakt til sælgeren og "booke" en aften, hvorefter I kan melde jer på - men det bliver jo så først til mølle princippet.... Håber at I kunne tænke jer at være med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Af personlig erfaring ved jeg at det ikke kan sammenlignes med Tupperware.. For forhandlerne drejer det sig om at hverve nye forhandlere som de kan tjene penge på og så fremdeles.. Så det er ret pyramide agtigt..

Men når det så er sagt er vi herhjemme ret glade for anway's rengøringsprodukter og deres vaskepulver.. Vi har forhandlernummer, men køber så lidt at ingen tjener på os og vi nægter at bruge venner og familie så vi kan tjene penge..

Men jeg ønsker dig god fornøjelse med din demo *s*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af personlig erfaring ved jeg at det ikke kan sammenlignes med Tupperware.. For forhandlerne drejer det sig om at hverve nye forhandlere som de kan tjene penge på og så fremdeles.. Så det er ret pyramide agtigt..

Men når det så er sagt er vi herhjemme ret glade for anway's rengøringsprodukter og deres vaskepulver.. Vi har forhandlernummer, men køber så lidt at ingen tjener på os og vi nægter at bruge venner og familie så vi kan tjene penge..

Men jeg ønsker dig god fornøjelse med din demo *s*

Nå det har jeg nu ikke oplevet de to gange jeg har været af sted.... den ene gang til min polterabend og den anden gang til en makeup aften jeg selv holdte, hvor de veninder der var med virkede ret begejstrede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER