FruJagd

Akupunktur & Zoneterapi

8 indlæg i dette emne

Nogen der kan anbefale dette, når man starter op i behandling? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har rigtig god erfaring med akupunktur; den stabiliserede min cyklus, lavede tykkere slimhinden, gav min krop og mig selv mere ro på og så er jeg sikker på, det har været medvirkende til at jeg i dag har en datter. Det tog dog en del behandlinger og tid, men det har været alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger lige med her - håber andre har erfaringer med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg og min mand har begge gået til zoneterapi, men desværre uden held :unsure .

Nu prøver vi så lykken med akupunktørbehandlinger, og har fået 3 behandlinger indtil nu.

Vi er meget spændt på om det så vil lykkes for os denne gang ;) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første IVF forsøg forsøgte jeg med akupunktur - ingen held.

Andet IVF forsøg forsøgte jeg både akupunktur og zoneterapi - ingen held.

Derefter tog jeg to fryseforsøg og et tredje IVF forsøg uden hverken akupunktur eller zoneterapi, men hvor jeg havde mere fokus på at slappe ordentlig af derhjemme, sådan lidt meditationsagtigt og det gav positiv test alle tre gange (mistede så de to af gangene, mens den tredje forhåbentlig snart kommer ud som en sund og frisk dreng :) )

Så for mig havde akupunktur ingen virkning, men der findes faktisk ret videnskabelige undersøgelser der viser at akupunktur rent faktisk kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lige begyndt på akupunktur. har fået 2 behandlinger indtil nu, og skal have min tredje på onsdag.... håber det kan hjælpe med min PCOS, samtidig med at jeg prøver på at tabe mig.... vil jo så gerne have den baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har benyttet aku i hjemmelig aktion, uden held. gik 4 gang/mdr og følte mig pænt åndsvag som jeg lå der på briksen, følte virkelig ikke det battede, det var jjo det jeg havde håbet og jeg forsøgte virkelig at tro på det. Jeg forsøgte også i forb. med fryseæg med igen uden held, derfor har jeg ikke den store tiltro til dette..... pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som tidligere skrevet er der fine forskningsresultater fra bla. Stockholm der viser, at akupunktur kan have en positiv effekt på fertiliteten hos kvinder. Men det er vel med akupunktur og zoneterapi som med de fleste andre behandlingsformer, at det handler om behandlerens evner til at skræddersy behandlingsforløbet til klienten. Jeg er selv akupunktør, og der er aldrig to behandlinger der er ens, heller ikke selvom behandlingsårsagen er ens. Så mit råd ville være at tage en god snak med behandleren inden, og få afklaret hvad deres erfaringer og tilgang er. Held og lykke med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER