Matzen91

Teste uge 38?

22 indlæg i dette emne

Hej derude :-)

Hvor mange skal teste på lørdag? Får helt kriller i maven bare af at skrive om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal teste torsdag i uge 38... Det føles som om der er meget lang tid til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender jer lige en masse baby-støv :bd :bd mange hilsner ømor34

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er en evighed at vente -,- Tak for støvet :0)

Flere herinde der skal teste i næste uge? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal teste fredag :) tror dog ik der er gevinst, men nu må vi se❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal først teste i uge 39 ! håber den er der, også for jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal først teste i uge 39 ! håber den er der, også for jer andre :)

Jeg synes at kunne huske, at du fik en positiv test sidste cyklus? (tilgiv mig hvis jeg husker galt). :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste på søndag, men jeg har købt en test, så jeg kan teste allerede lørdag morgen. Skal nemlig til 30 års fødselsdagsfest på lørdag, så jeg vil gerne vide, om jeg kan give den gas til festen. ;)

Vi er kun lige gået i gang med PB, så jeg tror heller ikke, at den er her allerede 1. gang, men jeg håber selvfølgelig! :glad

Masser af :bd til alle!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Pi: håber den er der i første forsøg! Krydser fingre...

Nu er der kun 2 dage til test. Føler at det hele er lidt overvældende, og det er rigtig svært når manden herhjemme ikke er skruk på samme måde.. Men det kommer vel når først han ser de 2 streger

Symptomer kan der godt være lidt af sys jeg, ømme bryster , lidt kvalme og oppustethed. Men mon ikke det er mensen der taler...

Håber vi ikke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det Matzen91! :) Skal du ikke først teste på lørdag? Er det også jeres 1. forsøg? Hmm, måske er det mens. Synes også der er mange, der er småsyge for tiden, så det kan også være det. Jeg er heller ikke på toppen, men tror bare det er fordi jeg har gang i meget for tiden. Jo, mens må meget gerne blive væk fra nu af og 9 måneder frem. :D

Hvad med jer; Rosina og Sandramus - er det jeres første forsøg/cyklus? Masser af :bd til jer alle, og pøj pøj med de 2 streger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jo.. Fejl fra min side :) sad og tænkte det var torsdag igår -,- Nå, en dag mere at vente i, pyt :-)

Det er min anden cyklus :-) Så det er ikke længe vi har været igang, men man håber jo den er der hvergang alligevel :-)

Vi krydser fingre for at den bliver væk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede projekt baby lige efter vores bryllup midt i juni. Har kun haft en meget lille mens i starten af Juli, så det er lidt svært at tælle cykluser. Men det er nu ca 3 mdr siden start

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, også krydsede fingre her! :)

Rosina, har du testet her til morgen?... Er jo lidt spændt på at høre hvordan det går. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ingen bebs i maven her... Og heller ingen mens endnu!

Jeg troede at jeg havde ÆL for to uger siden, da ÆL-testene var meget positive, men det viser sig at det bare var hcg-rest fra SA i sidste måned, som slog ud på testene! Øv bøv! Fik taget blodprøve igår og nu er hcg-tallet nede på 9, så forhåbentlig får jeg snart ÆL!

Krydser fingre for jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Baby håb til alle i dejlige damer!

Så er det imorgen der skal testes, det er helt surrealistisk hvis man imorgen finder ud af hvordan ens liv skal være fremad.. En dejlig men også lidt skræmmende ting at tænke på :)

Det kan slet ikke beskrives hvor meget det her barn er ønsket. Jeg har været klar siden jeg var 16, og nu fylder jeg 23 til næste sommer, så sys også det er ved at være på "tide" da jeg gerne vil være en ung mor :0)

Rigtig god weekend til jer allesammen og til dem der skal teste, pøj pøj med det :-*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det ærgerligt Rosina og Sandramus. Håber I får styr på cyklus, så der kan ske noget. :)

Jeg har testet, og den var negativ - øv! Så jeg krydser fingre for, at vi alle får to streger om 1 måned i stedet! :) Pøj pøj til dig Matzen91! Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen baby den her gang :-( så må vi se hvornår tante rød kommer forbi.. Øv lille Pi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Pi: Da jeg var gravid, fik jeg først en positiv test 4+5, indtil da var den bragende negativ... Så man ved aldrig - håbet er lysegrønt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4+0 idag, og venter på at tante rød nok kommer forbi. Men hvis ikke skal der da helt sikkert os testes i næste uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4+0 idag, og venter på at tante rød nok kommer forbi. Men hvis ikke skal der da helt sikkert os testes i næste uge :yay

hov, ville være 4+0 idag hvis der er gevindst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rosina, det er da godt at vide, men jeg er desværre ved at få tanten på besøg nu. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER