ømor34

ør i hovedet og måske gravid :)

9 indlæg i dette emne

Kære Alle! Ja der er ingen tvivl om, at jeg gerne vil være gravid. Min mand og jeg har i forvejen to drenge på 4 og 7, og ja jeg har bare altid godt kunne tænke mig en nummer tre. Jeg har pacemaker, men det har ikke voldt problemer i mine to graviditeter. Efter den sidste graviditet har jeg så fået lavt stofskifte, og ja jeg var selvfølgelig bange for, at det kan have indvirkning på min fertilitet. Min sidste cyklus var dog god 28 dage!. Nu kommer så indrømmelsen: Jeg har snydetestet her 3+4, og ja der er en svag positiv streg. Jeg er glad, nervøs og ja helt væk.. :wub Jeg ved jo godt at det kan ende i mens på tirsdag, som jo er min rigtige testdag, men ja jeg kunne bare ikke vente. :D Med den positive test dukker bekymringerne jo også op. Jeg ved, at med min sygdom (lavt stofskifte) er risikoen for abort jo forøget. Jeg ved egentlig ikke, hvad jeg vil med dette oplæg. Jeg havde bare brug for at dele det med nogen. Min mand er på tur med vores yngste, så derfor blev det altså jer tøser.... Mange tanker fra ømor34 PS: Jeg undskylder enkelte slå og stave fejl, men jeg er liige lidt rundt på gulvet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke - det er da fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak I tre. Ja jeg er også glad om end bekymret for om den lille spire bliver der. Du har ret allehånde, det kunne da være sjovt at følges. Jeg troede ellers lige, at den ikke var god nok, fordi jeg troede at mens kom, da der var lidt rødt på papiret den tiende (den dag jeg skulle have haft mens). Det var dog bare en pletblødning, som heldigvis var et enkeltstående tilfælde. I torsdags tog jeg så en graviditets test og den skal i da lige se :) post-7399-0-54758800-1379159519_thumb.jp Mange hilsner herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot og super tydelig test !! :loveshower :loveshower

Jeg kan godt forstå at du er lidt bekymret om hvorvidt den lille bandit bliver siddende.. Men husk nu også at nyde det :wub

Om ca 8 mdr er der en lille en på armen af dig :kuller TILLYKKE :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde dig - og ja jeg vil gøre alt for at nyde det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :-)

Jeg har indtil videre kun fået negative tests, men har ikke fået mens endnu. Har dog pletblødt i 11 dage nu, det er pænt irriterende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke - flot og tydelig test! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER