Nitzen1987

Mens vil ikke rigtig i gang... pga. sygdom?

4 indlæg i dette emne

Som håbet og ventet dukkede min mens op i går, men det er som om, at den ikke vil komme rigtig i gang :unsure altså jeg har flere gange haft frisk blod på papiret når jeg har været på toilet men der har også været nogle gange hvor det har været helt mørkerødt blod som om det er gammelt blod. Kan det tænkes at min mens er længere tid om at komme i gang pga det mavevrøvl jeg har haft siden natten til i går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som håbet og ventet dukkede min mens op i går, men det er som om, at den ikke vil komme rigtig i gang :unsure altså jeg har flere gange haft frisk blod på papiret når jeg har været på toilet men der har også været nogle gange hvor det har været helt mørkerødt blod som om det er gammelt blod. Kan det tænkes at min mens er længere tid om at komme i gang pga det mavevrøvl jeg har haft siden natten til i går?

Både sidste måned og denne måned har min mens været virkelig mærkelig! Som om den ikke rigtig vil i gang også har jeg faktisk kun småblødt i 2 dage, så har det været ovre! Jeg har derfor testet, med min tidligere graviditet i baghovedet ;) Men de har været negative. Manden mener godt nok, at jeg skal høre lægen ad, men jeg tror bare kroppen gør lidt knuder. Er det ikke kun 2. Mens efter du fik fjernet spiralen? Det kan jo være det måske.. Eller har du forsøgt at teste? Bare så du kan få ro i hovedet :kiss Ved hvordan mine tanker har kørt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er kun 2. Cyklus uden spiral jeg er påbegyndt nu... Nej har ikke prøvet at teste for tænkte ikke at det var nødvendigt nu jeg begyndte at bløde på den forventede dag. Men synes godt nok at det er noget mærkeligt noget :blink nogle gange er der blod på papiret, når jeg hører mig og andre gange er der intet :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er kun 2. Cyklus uden spiral jeg er påbegyndt nu... Nej har ikke prøvet at teste for tænkte ikke at det var nødvendigt nu jeg begyndte at bløde på den forventede dag. Men synes godt nok at det er noget mærkeligt noget :blink nogle gange er der blod på papiret, når jeg hører mig og andre gange er der intet :blink

:blink Jeg synes du skal forsøge med en test, det lyder altså lidt som den mens min GRAVIDE veninde havde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER