Caddie

Blødning

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Håber i kan give mig lidt ro.

Jeg er 6+1 idag, og siden imorges har jeg blødt :( det er ikke særlig meget, blodet er helt friskt og tyndt i det, men det bliver ved og jeg er lidt bekymret! I min første graviditet blødte jeg slet ikke. Jeg har læst på nettet at det er normalt at bløde lidt omkring uge 7/8. Og jeg ved jo godt der ikke er andet at gøre end at se tiden an :unsure vi skal til scanning på onsdag, og jeg drømmer konstant at der ikke er nogen baby :(

Er der nogen af jer der har oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er det bare pletblødning eller sådan rimelig meget og bløder du stadig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke som menustration, men jeg har blødt lidt hele dagen siden kl 9. Så det er vel en pletblødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay jeg ville ringe til din læge med det samme i morgen og høre deres mening... Har du mens-smerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte fra jeg testede positiv og 10 dage frem, sådan lidt frisk blod... men baby sidder skam fast, så hende så sent som i onsdags :)

Det værste ved blødninger i graviditeten er at det ksn være alt fra harmløst til en abort, kun tålmodighed kan give svar :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen smerter overhovedet. Så jeg må bare være tålmodig... Jeg dropper spinning imorgen, og håber på det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte fra jeg testede positiv og 10 dage frem, sådan lidt frisk blod... men baby sidder skam fast, så hende så sent som i onsdags :)

Det værste ved blødninger i graviditeten er at det ksn være alt fra harmløst til en abort, kun tålmodighed kan give svar :(

Dejligt at høre :) og ja, jeg vil meget hellere havd kvalme eller andre symptomer end blødning....

Var det konstant eller pletblødning du havde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min veninde begyndte at bløde tidligt i graviditeten og der ringede hun til sin læge og de henviste hende til hospitalet til en scanning for at se om alt var okay... så jeg ville kontakte dem selvom det måske "bare" er alm. graviditetsblødning.. :) så kan du også få lidt ro indeni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min veninde begyndte at bløde tidligt i graviditeten og der ringede hun til sin læge og de henviste hende til hospitalet til en scanning for at se om alt var okay... så jeg ville kontakte dem selvom det måske "bare" er alm. graviditetsblødning.. :) så kan du også få lidt ro indeni :)

Jeg skal jo heldigvis til scanning på onsdag, og jeg tror desværre min læge vil sige jeg skal se tiden an? Så jeg må vente til onsdag... Men pyh, det er ikke rart!

Nu forsøgte jeg med en tampax, fordi det stadig bløder :( men der var ikke blod på toppen af den men i den ene side. Hvis det var baby burde det vel komme oppefra? (Man gør mange mærkelige ting når man er i det her baby noget!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig tror jeg også jeg ville kontakte lægen i morgen, tirsdag, for så kan du komme til en scanning samme dag på en akut gyn afdeling. Der behøver jo slet ikke være noget galt, men så får du ro. Hvor skal du til scanning henne onsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på jeg har aborteret :( Jeg var på sygehuset til scanning, der var ikke nogen baby at se på scanningen, hvilket enten betyder jeg har haft en abort eller ikke er så langt henne endnu at fosteret kan ses. Jeg tror desværre mest på det første. Det er rigtig trist, en tom fornemmelse, men jeg var indstillet på det og vi har det okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. Har selv prøvet at aborterer og ved hvordan du har det. Men der er ikke andet end at prøve igen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER