MamatilJ&M

Marius knækker i ryggen/skuldrene

5 indlæg i dette emne

Vi kan både høre og mærke at Marius knækker oppe omkring skuldrene. Det kan både være når han ligger med armene op over hovedet og bevæger sig, men også når vi tager ham op. Det er specielt manden der har bemærket det, men jeg oplevede det også i går da han lagde ved mig og fik natflaske. Nogen der ved om det er normalt eller om vi skal have tjekket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt sikkert få det tjekket. Det er ikke "normalt", og det slider utroligt meget på ledefladerne når de "knækker", "knirker" mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert få det tjekket. Det er ikke "normalt", og det slider utroligt meget på ledefladerne når de "knækker", "knirker" mv.

Tak for svar... Så må jeg lige beslutte mig for om han skal til lægen eller KST eller kiopraktor... Jeg har nemlig ikke meget til overs for lægehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar... Så må jeg lige beslutte mig for om han skal til lægen eller KST eller kiopraktor... Jeg har nemlig ikke meget til overs for lægehuset...

Nej det kender jeg godt, men mon ikke de kan henvise dig til en mere fagkyndig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stadig sige at I skal få ham undersøgt af en fagkyndig, men jeg kan da berolige dig med at jeg selv "knækker" rigtig meget i bl.a. mine skuldre og jeg døjer ikke med dårlige led eller noget. Det er ikke noget der generer mig overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER