Forunderligt

Sanse-fødestue

9 indlæg i dette emne

Årh.... det lyder fantastisk.... Og så lige i et kar samtidig. Det er jo ren wellness ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor innovativt! :D Det lyder fjollet, men jeg tror sgu godt at det kan betyde noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.... det lyder fantastisk.... Og så lige i et kar samtidig. Det er jo ren wellness ;)

Ahr, wellness ligefrem? :D Måske med nummer to? Man har vel lov til at håbe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr, wellness ligefrem? :D Måske med nummer to? Man har vel lov til at håbe ;)

Lå faktisk og tænkte i vandet under min første fødsel, at med det varme vand, og Enya på cd-afspilleren, var det næsten helt wellness agtigt, men havde for ondt til at jeg kunne overskue at få det sagt, og det havde måske også virket en anelse fjollet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er genialt! Jeg er sikker på det gør en forskel - specielt for de kvinder der har svært ved at lade veerne gøre sit arbejde og spænder imod.

Jeg ville elske at have sådan en fødestue i hvert fald :D Og umiddelbart er det jo ikke fordi der skal MANGE ting (kroner) til at det kan lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lå faktisk og tænkte i vandet under min første fødsel, at med det varme vand, og Enya på cd-afspilleren, var det næsten helt wellness agtigt, men havde for ondt til at jeg kunne overskue at få det sagt, og det havde måske også virket en anelse fjollet :P

Jeg synes alligevel at det er meget overskudsagtigt at du kunne TÆNKE det! Der var jeg slet ikke - for mig var det ren overlevelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den stue jeg fødte på. Hvor er det vildt at se den igen!

Jeg kunne helt klart godt forestille mig at bruge den stue igen :wub Særligt med lyd og stemning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaiijj.... Det er jo min jordemoder :P Søde, søde Jannie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER