TiaK

Fremstille/printe billeder fra telefonen?

10 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at lave en fotovæg af nogle af de billeder jeg har på Instagram/iPhone. Men jeg aner ikke lige hvordan jeg skal få dem fremkaldt.

Kan man få en app eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt man kan bruge en app, der hedder prinstagram, har dog aldrig selv brugt den, så ved ikke hvordan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt man kan bruge en app, der hedder prinstagram, har dog aldrig selv brugt den, så ved ikke hvordan :)

Tak for svar. Jeg prøvede at søge efter den, men kunne ikke finde den :( Fandt to andre dog, så nu vil jeg prøve med dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min printer er så moderne at der findes en app til den. Så kan jeg printe direkte fra telefonen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min printer er så moderne at der findes en app til den. Så kan jeg printe direkte fra telefonen :)

Ja, jeg så godt man kunne hente de app's. Men jeg har ikke selv nogen printer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Send dem til din mail og print på arbejdet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Send dem til din mail og print på arbejdet ;)

Gør jeg også med alt andet ;)

Men ved ikke om den kan printe på fotopapir og gider ikke rigtig undersøge det... jep kald mig bare doven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Send dem til mail og så brug computeren til at bestille fotoprint, fx på Bilka.dk (kender ikke kvaliteten) eller lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer bare at forbinde min tlf med computeren med ledningen fra laderen og flytte dem over på min pc og fremkalde dem på bilka.dk. Men instagram har jo nogle anderledes formater, så ved ikke helt hvordan det bliver....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER