MissingLink

Vil I stemme på Karoline?

36 indlæg i dette emne

Hvor er I søde :biglove

Og tak for genstem GND :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige sneget mig til en ekstra stemme :badgirl

Hun er simpelthen for skøn på det billede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der stemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork kan ikke stemme endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der stemt. Der er vist nogle, der har utroligt mange "venner" (eller er medlem af de der grupper, hvor man stemmer hinanden til top i konkurrencer), men det ville være fuldt fortjent, at der tilfaldt dig lidt luksus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der stemt. Der er vist nogle, der har utroligt mange "venner" (eller er medlem af de der grupper, hvor man stemmer hinanden til top i konkurrencer), men det ville være fuldt fortjent, at der tilfaldt dig lidt luksus :kram2

Ej, findes der ligefrem sådan nogle grupper? :blink Synes godt nok også hende der har flest stemmer har mange. Hun fik over 2000 stemmer på ét døgn??? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, findes der ligefrem sådan nogle grupper? :blink Synes godt nok også hende der har flest stemmer har mange. Hun fik over 2000 stemmer på ét døgn??? :blink

Tjah, jeg læste om en blogger, der skrev om den slags grupper, hvorefter hun begyndte at modtage telefontrusler. Scary stuff og hamrende uretfærdigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der stemt. Der er vist nogle, der har utroligt mange "venner" (eller er medlem af de der grupper, hvor man stemmer hinanden til top i konkurrencer), men det ville være fuldt fortjent, at der tilfaldt dig lidt luksus :kram2

Jeg gider normalt ikke stemme i sådan nogle konkurrencer, da det nemlig mere siger noget om hvor mange venner man har, end hvor godt et billede det er.

Men her gjorde jeg en undtagelse :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemt igen. Glemmer det, så får ikke gjort det hver dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER