Guest

Baby shower aktiviteter til tysk venindes polterabend?

12 indlæg i dette emne

Har i nogle gode idéer?

Det skal ikke tage for lang tid og det skal mest være hende der er "udsat".

Vi har fra kl ca 10 til kl ca 11 så det er kort tid, hun får gave af deltagerne (vi er kun 3). Jeg håber jeg at kunne finde en hvid Body og købe nogle stof tusher og så skal vi fælles tegne en lille tegning på maven, ud fra et tema hun vælger. Men jeg syntes hun skal udfordres lidt, da det jo ER en polterabend! Hun er tysker, hun har dårlig ryg, er meget lille (måske ikke engang 140 cm) så det skal ikke være FOR fysisk eller dansk!!!

Gode idéer modtages med kyshånd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De aktiviteter jeg har været med til er:

- Blindsmagning af babymos

- Gæt en smeltet chokolade i en ble

- Gæt et maveomfang

- Gæt en terminsdag - kan gøres til et rigtig fint minde om dagen

- Sæt en baby på maven

- Lav et skema, hvor man udfylder blanke områder omkring den kommende mor (fx du bliver en ____ mor) - Er måske for dansk.

- Tegn en body

- "dont say baby" - man må i løbet af dagen/aftnen ikke sige baby - i så fald er der en "straf"

Håber du kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - luften er dog gået lidt af ballonen da folk melder til ALT for sent, og så åbenbart fortryder få dage før, så nu står jeg med 1 deltager ud over mig selv, hvilket jo nærmest fordobler udgifterne hvis ikke mere så nu må jeg revurdere fuldstændig og er TOTAL på bar bund!!! Har ærlig talt bare lyst til at aflyse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op, hvor er det ærgerligt :( :kram2

De forslag Pumpkins nævner er jo noget man kan lave hjemme og forholdsvis billigt..

Håber det lykkes for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også utroligt, at folk ikke kan finde ud af at vise mere omtanke over for den, der har lagt en masse hårdt arbejde i at arrangere sådan en dag. Forstår det simpelthen ikke. Håber det bliver en god dag alligevel. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - hvis man så bare havde meldt ud i god tid at man ikke kom - altså fair nok hvis man ikke har tid, lyst eller råd. Men helt ærligt :rolleyes at melde til knap 14 dage før efter at være blevet rykket 2 gange for svar, og så fortryde en uge senere gør altså ikke mit arbejde særlig nemt.

Nu har en der meldte fra sagt at hun kan komme noget af dagen, så nu skal vi på cafe og i biografen og derefter baby shower med gaver, quiz, sætte baby på maven, "hvor mange gange kan du skifte ble på dukken på 3 min" og baby mos blindsmagning. Vi laver mad og derefter laver vi ansigtsmasker af yoghurt og honning og fodbad af salt og oliven olie og sæbe. Dem der har lyst vil jeg så lægge neglelak på. Det er hvad det kan blive til og jeg TROR hun bliver glad og overrasket lige meget hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ved den kommende mor godt at der er arrangeret noget? Eller er det et surprise party?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ved den kommende mor godt at der er arrangeret noget? Eller er det et surprise party?

Det er surprice - hun ved at hendes kommende mand skal på polterabend og er med i konspirationen omkring den - hun tror vi skal hjem til mig og se film og hygge hele dagen. Derfor tror jeg hun bliver positivt overrasket ligegyldigt hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er surprice - hun ved at hendes kommende mand skal på polterabend og er med i konspirationen omkring den - hun tror vi skal hjem til mig og se film og hygge hele dagen. Derfor tror jeg hun bliver positivt overrasket ligegyldigt hvad.

Okay. Jeg tænkte bare at man jo godt kunne aflyse babyshoweret, når hun alligevel ikke vidste at det skulle have været der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en rigtig god dag :respekt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Jeg tænkte bare at man jo godt kunne aflyse babyshoweret, når hun alligevel ikke vidste at det skulle have været der.

Helt sikkert, men syntes det er en billig aktivitet :) baby mos står i skabet og bleerne er på badeværelset, så de ting skal jeg IKKE smide ekstra penge i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare som en helt fantastisk dag du har planlagt her :)

Men det er godt nok dårligt med de tilmelderinger/framelderinger i sidste øjeblik..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER