ViMåSeHvadFremtidenBringer

gået 3 dage over, men negative tests

10 indlæg i dette emne

Jeg er noget forvirret... Jeg har en meget reglmæssig menstruation, men denne gang er jeg fået 3 dage over... Jeg har dog raget 3 negative g test... Det er meget forvirrende...

Jeg vil derfor høre, om der er nogen herinde som hat prøvet at være gravid og ikke ku teste positivt??

Det er lidt træls, da jeg aldrig dør har prøvet at gå over tid - føler mig lidt forvirret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ork ja! Første gang gik der mindst 14 dage (jeg ved det dog ikke præcist,da jeg til sidst gav op og i stedet fik det bekræftet hos lægen efter tre uger), og denne gang gik der en uge, før jeg kunne teste positivt.

Min ægløsning ligger dog også meget sent (ca. 10 dage efter forventet tidspunkt), så det er nok derfor, mine positive tests har været så forsinkede.

Så hold ud - bare fordi testene er negative nu, behøver det ikke at betyde, at alt håb er ude! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om du normalt har regelmæssig mens, så kan kroppen også drille.

Jeg er snart en uge over tid, med flere negative test i bagagen - tager en lørdag igen, og hvis det ikke er postiv accepterer jeg at min krop sikkert hopper en mens over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik også 5 dage over før det kunne ses svagt på testen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare møg frustrerende ikke at vide hvad der foregår... Enten er jeg gravid eller også blot jeg bekymret over min mens udebliver uden grund, hvilket jeg ikke synes er så fedt... Er lige nu ikke blevet den mest tålmodige type...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens tage lang tid jeg var gået 10over tid og selv efter 11 mere var de ikke sikre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens tage lang tid jeg var gået 10over tid og selv efter 11 mere var de ikke sikre.

Hold da op, Det var godt nok lang tid... Var du så gravid?? Og hvis Ja, følte du så selv nogen tegn på graviditet??

Selv har jeg ikke de store tegn, andet end lidt ømhed, men ikke alverdens, hvorfor jeg er bange for at kroppen bare har droppet mens for denne gang... Men synes det er træls at gå med denne uvished...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men en graviditet uden for livmoderen , ved faktisk ikke om det så "forsinker" symptomerne , men havde efter ømme bryster og fik forbedret lygtesans men først efter noget tid. Har du fået vished omkring graviditeten endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, min mens kom i lørdags, halvanden uge forsinket... Jeg har haft de vildeste smerter og har det stadig, generelt en meget underlig omgang, har haft smerter i en uge nu... Men heldigvis kom min mens, som nok er årsagen til smerterne.. Jeg havde 5 negative test, så der er vist ikke nogen graviditet...

Tænker det bare er en af de gange, hvor den blev væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du syntes det bliver ved med smerter vil jeg tage kontakt til lægen bare lige for en sikkerhedsskyld :) sikkert bare kroppen der driller lidt men kan være der sidder en graviditet uden for livmoderen. Det føltes lidt som du beskriver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER