Guest Felixmor

Delmål

7 indlæg i dette emne

Når I sætter delmål op for jer selv, hvor mange kg har i mellem jeres delmål?

Jeg vil gerne tabe mig en hel del kg men det skal jo heller ikke være for overskueligt.

Del gerne hvad der har fungeret for jer, for at holde motivationen oppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For mig er det ret forskelligt. Jeg laver tit delmål hvor tallet jeg kommer ned på har en eller anden betydning fx skift i BMI (mit næste-næste delmål er at komme på 92, hvor jeg ikke længere er fed, men "kun" overvægtig). Eller at skifte fortegn = 99 i stedet for 100, 89 i steder for 90 osv. Mit delmål nu er på hele 10 kg, hvilket er lidt meget, men jeg kan kun fokusere på at komme under før graviditetsvægt. Ellers plejer jeg ikke at lave mål på mere end 5 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit første delmål var at komme under 100 kg (vejede 110,7 kg til at starte med), nu tager jeg 5 kg af gangen, så det er hele tal hvis man kan sige sådan, altså 95, 90 osv..

delmål skal, mener jeg, være overskuelige, så man ikke mister lysten fordi det går for langsomt. det nytter ikke noget at tage 10 kg for hvert delmål, ikke for mig i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte med at få direkte efter min idealvægt. Det kan IKKE anbefales herefter har jeg sat 5 kg delmål hvilket har resulteret i et tab på 15 kg indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte med at få direkte efter min idealvægt. Det kan IKKE anbefales herefter har jeg sat 5 kg delmål hvilket har resulteret i et tab på 15 kg indtil videre.

Fedt det er da flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine delmål ser således ud

85 kg

83 kg (vægt november 2010, inden jeg havde min MA)

80 kg

79 kg = BMI 29,7

78 kg = bryllupsvægt - august 2010

75 kg

70 kg = Mit endelige mål indtil videre

Jeg har sat mine delmål så de er let og overskuelige og sat dem efter nogle vægtstatus som jeg husker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver mindre og mindre intervaler for det bliver sværere og sværere jo tættere man kommer på målet.

Start vægt 20 Agusust 2012: 81,9

Delmål 1: 71,9 (10 kg)

Delmål (lille delmål) 2: 69,9 (så var jeg under 70)

Delmål 3: 66,9 (15 kg tabt)

Delmål 4: 64,9 (graviditets vægt) (nået)

Delmål 5: 63 (bryllups vægt + normal BMI)

Delmål 6: 61,9 (20 kg tabt) (skal nåes inden jul)

Endeligt mål: 60 kg og holde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER