MamatilJ&M

Nu VIL jeg tabe mig - Jeg starter forfra IGEN...

64 indlæg i dette emne

Så prøver jeg igen igen :)

1. Step: sukkerafvænning - start mandag D. 19/7-13
2. Step: kosten - start ? (Når jeg har styr på step 1)

Delmål 1: 80 kg (29. okt 2013)
Delmål 2: 75 kg
Delmål 3: 70 kg
Delmål 4: 67 kg (og det er kun måske)

Gevinst ved delmål 3: danefæ jakke (satser på en vinterjakke, så det bliver nok først til næste år)

Jeg får brug for hep og skulderklap :) Håber I vil støtte mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagens vægt 81,7 kg :o Det er gået lidt for godt med at holde ferie :oops

1,7 kg til delmål 1. Det må hurtig kunne klares når sukkeret kommer ud af kosten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:glad Hep hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hepper på dig :glad

og glæder mig til at følge dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep piger :) Har i weekenden fyldt mig med alt det jeg ikke må få den næste tid :oops Men nu er der sagt farvel og imorgen starter et nyt kapital... Og arbejdet kalder igen, så det skulle gerne blive lidt nemmere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Første dag er gået udemærket. Har ikke haft træng til noget ander en jeg ligenu sukker efter en stor kold pepsi max. Men har besluttet at hvis jeg skal være sukkerafhængig, så hedder det nul pepsi max...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidestik spørgsmål :help

De sidste 2 gange jeg har været ude at løbe har jeg fået meget ondt oppe under højre ribben. Så ondt at jeg ikke kan trække vejret ordentlig. Og det driller så meget, at jeg faktisk tilsidst går mere end jeg løber, fordi det gør så ondt. Og det er ikke det jeg går efter. Jeg er lige ved at opgive mit løb, fordi jeg hader jeg ikke kan give mig fuldt ud og blive bedre...

Så nogen der ved om man gøre gøre noget for at afhjælpe sidestik, så jeg kan løbe videre i stedet for at gå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg svoemmede konkurrencesvoemning sagde min traener altid, at det skal svoemmes vaek :blink

Om du kan loebe det vaek... Du kan jo starte med at loebe x minut, gaa x minut osv... saa din krop ligesom kommer ind i kampen. Den skal presses, saa omstiller den sig, men selvfoelgelig ikke saa du ikke kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg svoemmede konkurrencesvoemning sagde min traener altid, at det skal svoemmes vaek :blink

Om du kan loebe det vaek... Du kan jo starte med at loebe x minut, gaa x minut osv... saa din krop ligesom kommer ind i kampen. Den skal presses, saa omstiller den sig, men selvfoelgelig ikke saa du ikke kan komme videre.

Ja, jeg har også bare fået at vide af manden, det skal løbes væk... Det er bare ikke nemt at løbe, når man ikke kan trække vejret ordentlig ned i maven.

Jeg startede med intervaltræning tilbage i... ja for længe siden og er nået dertil hvor jeg skulle kunne løbe uden pauser... Så jeg ville jo meget gerne løbe mere end 10 min af gangen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkerafvænning dag 5:

Så er de første 5 dage gået og det er gået nogenlunde. Faldt i og spiste en pakke läkerol i onsdags, og selvom de er sukkerfri, var det jo bestemt ikke meningen... Men ingen sodavand siden i søndags. Det er stort. For mig i hvert fald. Er dybt cola afhængig og selvom det blot er pepsi max, så tror jeg på at det også er skidt i den mængde i hvert fald.

Nu kommer det svære. Om 2 timer har jeg weekend. 2,5 dag hjemme med fristelser. På søndag kommer MG og der kommer juice mv på bordet, men jeg SKAL og jeg VIL gå uden om de sukkerholdige sager...

Jeg fik motioneret i tirsdags som jeg skulle og planen er enten i eftermiddag eller i morgen, skal jeg afsted igen. Jeg har fået et tip af min ene chef om sidestik og selvom det ser sjovt ud, skal det afprøves næste gang...

Vægt opdatering kommer i morgen eller søndag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåja, så er jeg konstant sulten. Spiser 5 gange om dagen som jeg plejer og samme mængde... Men kroppen har jo ikke sukkeret at skulle forbrænde først... Har et par aftner spist en potion cornflakes (selvom det nok ikke er helt optimalt) for ikke gå hundesulten i seng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 81,7 kg :o Det er gået lidt for godt med at holde ferie :oops

1,7 kg til delmål 1. Det må hurtig kunne klares når sukkeret kommer ud af kosten...

Dagens vægt 80,7 kg

-1 kg på 6 dage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 80,7 kg

-1 kg på 6 dage :yay

Skide flot!!!

Mht sulten så prøv en banan! Det har hjulpet mig i den sidste uges tid hvor jeg (næsten) ikke har spist hvede, sukker, kød og mejeri produkter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 80,7 kg

-1 kg på 6 dage :yay

Lørdagens vægt 80,5 kg

-0,2 kg på en uge <_<

Samlet vægttab -1,2 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdagens vægt 80,5 kg

-0,2 kg på en uge <_<

Samlet vægttab -1,2 kg

det gælder om ikke at tabe modet, det vigtigste er at det går den rigtige vej :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdagens vægt 80,5 kg

-0,2 kg på en uge <_<

Samlet vægttab -1,2 kg

Så længe det nedad og ikke opad så klap lige dig selv på ryggen!!! Ja status quo er vel også en sejr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdagens vægt 80,5 kg

-0,2 kg på en uge <_<

Samlet vægttab -1,2 kg

Var lige på vægten da jeg skulke i bad. Nåede det ikke i weekenden, da vi var i sommerhus.

Dagens vægt: 80,2 kg

-0,3 kg siden sidst

-1,5 kg total

Og så var det ikke engang på tom mave som jeg plejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det ikke optimalt. De sidste 14 dage har stået på snot og Bki kakao i alt for store mængder. Men i tirsdags Fik jeg lavet 30 min motion som gjorde kroppen stadig gør ondt. Vil prøve her i weekend igen.

Og mandag skal jeg tilbage på sporet.

Ved ikke engang hvad vægten siger. Måske jeg skulle prøve den imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ros idag :yay

Min onkel ligefrem sagde til mig at det klædte mig utrolig godt at jeg havde tabt mig :yay Han nåede så hellere ikke at se mig da jeg var aller mindst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ros idag :yay

Min onkel ligefrem sagde til mig at det klædte mig utrolig godt at jeg havde tabt mig :yay Han nåede så hellere ikke at se mig da jeg var aller mindst :D

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ros idag :yay

Min onkel ligefrem sagde til mig at det klædte mig utrolig godt at jeg havde tabt mig :yay Han nåede så hellere ikke at se mig da jeg var aller mindst :D

Det er sådan en kommentar man kan leve højt på længe! Og godt gået med det hidtidige vægttab. Masser af HEP herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. delmål nået :yay Endelig :p

 

Var lige på vægten fra morgenen af, da min læge har bestilt vejning og højdemåling af mig (og skulle lige være forberedt). Og jeg er nu under 80 kg :yay 79,7 kg sagde vægten. Håber det er motivation til at give den en ekstra skalde....

 

Men jeg har det ikke så godt i tiden. Var ved lægen igår fordi jeg har ondt i maven og har haft det i over en uge nu. Han kunne ikke finde noget ud over en låsning i lænden :blink Så i dag skal jeg have taget blodprøver. Synes faktisk det er ved at være hårdt at have ondt i maven konstant og kvalme og så uden at have feber :wacko Men håber da ikke de finder noget særligt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER