MrsMe

Et forsigtigt hej!

7 indlæg i dette emne

Hej de dejlige damer med termin i april - det ser vist ud til at jeg kommer til at joine jer! Det er stadig lidt forsigtigt, jeg testede positiv i går efter arbejde, igen igår aftes og også her til morgen. De er ikke nemme at tage billeder af, men den består altså "strakt arm testen". Nu vil jeg bare følge stregerne mere tydelige (forhåbentlig), men vil være optimistik og sige hej herinde! Jeg er idag 4+1 med termin den 23. april, men jeg ved at jeg er lidt langsom til at danne HCG. JEg har f.eks. lige overstået min mens, men jeg havde en fornemmelse af at noget var anderledes og jeg havde åbenbart ret. Sidste gang jeg var gravid opdagede jeg det først da det "var for sent" og jeg fik en abort - jeg havde haft min mens, men begyndte at bløde 2-3 uger senere igen og havde voldsomme smerter, som viste sig at være en spontan abort. Så her er mens altså ikke noget tegn på, at der ikke er nogen graviditet. Glæder mig til at følges med Jer!

post-6426-0-80349500-1376542639_thumb.pn

post-6426-0-90791800-1376542647_thumb.jp

post-6426-0-86352200-1376542741_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forsigtigt tillykke og velkommen :) Alletiders med nogle flere herinde i gruppen. Krydser fingre for at stregen bare bliver tydeligere og tydeligere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsigtigt tillykke og velkommen :) Alletiders med nogle flere herinde i gruppen. Krydser fingre for at stregen bare bliver tydeligere og tydeligere ;)

Tusind tak skal du have! Jeg glæder mig rigtig meget til at følges med Jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at lave en ticker, for jeg tog en test her til eftermiddag og her er billedet er resultatet :)

post-6426-0-56805300-1376594885_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg glæder mig til at følges med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper lige med:)

Jeg har haft nogle problemer med min prevention da jeg tit og ofte bliver gravid, første gang med p-piller, derefter på p-ring og nu her på P-spiralen. Så tænkte vi som så at vi ligesågodt kunne få p-spiralen fjernet og beholde det lille frø :) derfor har jeg termin engang i slutningen af april, begyndelsen af marts :) glæder mig også til at følges med jer

cyn4rku1t2n689gm.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er nogle af følges med! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER