Ihpets-mortilto

Snart slank supermor :) Ny start

47 indlæg i dette emne

Ups! Jeg har altså snydt og sneget mig op på vægten... Og... Har... Allerede... Tabt... 1,2 kg mere :yay :glad :box :8: :lolhit Så nu mangler jeg kun 6,5 før jeg er UNDER pre-graviditets vægt! Og til jeg får mig et par gummirøjsere, hehe. (Ok, dropper lige janteloven) Jeg synes faktisk at jeg er MEGA sej!

Yay, godt gået!!! Du er mega sej!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay, godt gået!!! Du er mega sej!! :D

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Den der 5 måneders vaccine fik William ned med nakken og dermed også min kur. Lad mig sige det sådan: jeg fik chips til frokost i fredags! Dough.

Nå men det tog mig altså helt til tirsdag morgen før jeg igen fik vendt skuden. Jeg ved ikke hvormeget jeg tog på, men jeg ved at jeg i dag var 300 gram længere nede :yay Så nu er jeg på -3,8! Og mine pre-gravide jeans sidder faktisk godt (selvom jeg stadig er hele 6,1 kg fra pre-gravid vægten).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow du ER sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay at få sine gamle jeans på er simpelthen en sejr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow du ER sej!

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay at få sine gamle jeans på er simpelthen en sejr!!!

Ja mega sejr! Nu glæder jeg mig til at de bliver for store...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, så faldt jeg i i weekenden igen! Crap! Nå men jeg er ved at være nede igen - i morges var jeg kun +200 gram, så jeg satser stærkt på at have smidt de 200gram til i morgen og så tabe noget mere. Jeg VIL se 104,noget i denne uge, er 500gram fra det, så det tror jeg sagtens er muligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, så faldt jeg i i weekenden igen! Crap! Nå men jeg er ved at være nede igen - i morges var jeg kun +200 gram, så jeg satser stærkt på at have smidt de 200gram til i morgen og så tabe noget mere. Jeg VIL se 104,noget i denne uge, er 500gram fra det, så det tror jeg sagtens er muligt!

Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad

Tak for hep Maja :kiss, det virkede. -500 gram her til morgen og altså allerede 104,9 i dag. Kun 1,5 kg til jeg vejer 20 kg mindre end den 18. marts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep Maja :kiss, det virkede. -500 gram her til morgen og altså allerede 104,9 i dag. Kun 1,5 kg til jeg vejer 20 kg mindre end den 18. marts

:respekt skide godt!!! Hvor langt har du til målet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt skide godt!!! Hvor langt har du til målet?

Altså det store mål er 79, drømme målet er 75 - men jeg starter lige med 99,3 som er 100 gram under den vægt jeg havde da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det store mål er 79, drømme målet er 75 - men jeg starter lige med 99,3 som er 100 gram under den vægt jeg havde da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Og tak :)

Hov: og de 99,3 er jo så 5,5 fra i dag. Så det nærmer sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov: og de 99,3 er jo så 5,5 fra i dag. Så det nærmer sig...

Uh - det kommer lige pludselig til at gå stærkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

104,5 wup wup ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 dages ædegilde på camping = +1,5 (og har mens). Så det er heldigvis ikke så uoverskueligt. Og jeg er hammer god i dag og hvis W fortsætter på denne måde, så får jeg sku aldrig frokost. :lol personlig vægttabscoach!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih hvor er det længe siden jeg har skrevet herinde. Det er heller ikke gået særlig godt, så det er jo nok derfor.

 

Jeg kom ned på 103,6 - men så gik det op igen. Nu har jeg fået taget mig sammen igen og vejede i morgen 105,0 - så skal lige slide lidt ekstra hårdt for at komme ned på de 103,6 igen - og så fortsætte denne gang.

 

Jeg synes det er pisse svært med tigerbaby og dermed mangel på søvn - og så er jeg pokkers lækkersulten nu her. Årstiden hjælper heller ikke ligefrem på sagen. Men jeg VIL altså ned under 100 og ned på før graviditetsvægten MEGET SNART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det længe siden jeg har skrevet herinde. Det er heller ikke gået særlig godt, så det er jo nok derfor.

 

Jeg kom ned på 103,6 - men så gik det op igen. Nu har jeg fået taget mig sammen igen og vejede i morgen 105,0 - så skal lige slide lidt ekstra hårdt for at komme ned på de 103,6 igen - og så fortsætte denne gang.

 

Jeg synes det er pisse svært med tigerbaby og dermed mangel på søvn - og så er jeg pokkers lækkersulten nu her. Årstiden hjælper heller ikke ligefrem på sagen. Men jeg VIL altså ned under 100 og ned på før graviditetsvægten MEGET SNART!

Hepper :glad Glæder mig også rigtig meget til at blive 2cifret igen. Og gruer for julemaden og alle de fristelser der allerede er dukket op i butikkerne. Man skal godt nok være beslutsom for at undgå dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper :glad Glæder mig også rigtig meget til at blive 2cifret igen. Og gruer for julemaden og alle de fristelser der allerede er dukket op i butikkerne. Man skal godt nok være beslutsom for at undgå dem!

 

Tak Saga. Jeg hepper også på dig. Måske vi kan følges ned under 100?

 

Ja jeg HADER allerede de fristelser. For alt med jul er bare SÅ meget sværere for mig at undgå - fordi det indeholder så meget hygge og tradition.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hepper :glad Glæder mig også rigtig meget til at blive 2cifret igen. Og gruer for julemaden og alle de fristelser der allerede er dukket op i butikkerne. Man skal godt nok være beslutsom for at undgå dem!

 

 

Tak Saga. Jeg hepper også på dig. Måske vi kan følges ned under 100?

 

Ja jeg HADER allerede de fristelser. For alt med jul er bare SÅ meget sværere for mig at undgå - fordi det indeholder så meget hygge og tradition.

Vi har herhjemme valgt at handle ind over nettet hvor varene bliver leveret til døren :) Vi har erfaret at vores impulskøb er forsvundet og at det er nemmere at trykke videre på skærmen end at gå forbi en vare i butikken :)

:glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER