esa

kan dette være graviditetssymptomer????

11 indlæg i dette emne

hej

har lige et spørgsmål, ved godt man ikke kan give det endelig svar, men håber om en graviditet

har disse symptomer, og vil høre om det kunne være graviditetssymptomer.

er sprunget 2 gange over mens (så hvis jeg er gravid er jeg 10 uger henne i morgen)

haft en del mere hvid udflåd end jeg plejer

haft brunt udflåd i ca 2 uger (ikke de sidste 2 uger, men i løbet af de 10 uger)

haft en periode hvor jeg havde pms agtige træk, var en del oppe i det røde felt over alt hvad manden gjorde, og enkelte gange haft lyst til at græde over ingenting

mine brystvorter er begyndt at gøre ondt, hvis man trykker på dem føles de som meget ømme blå mærker

haft lidt små kvalme nogle aftner

nogle dage føler jeg at jeg skal tisse en del.

har desværre ikke kunnet fremtylle en positiv test endnu. men vil da gerne høre andres meninger om disse symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan være graviditetssymptomer, men hvis du er sprunget over 2 mens og ikke kan få II, så synes jeg at du skal prøve at tale med din læge :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glemte helt at skrive

jeg har også haft lift murren i maven, ikke mens agtigt

og nogle dage er jeg lidt øm ved maven hvis jeg bukker mig frem og hvis jeg løfter noget tungt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har også en tid ved lægen i morgen, men er bare så bange for at blive skuffet endnu en gang over en negativ test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... hvis lægen tager en g-test på dig tror jeg ikke at du skal forvente mere end de tests du allerede selv har taget :( måske blodprøver vil vise noget andet :) Er I lige startet på projekt baby? Har du normal regelmæssig cyklus uden p-piller og lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da i hvert fald frustrerende hvis det ikke skyldes en graviditet. Håber din læge kan hjælpe dig. Ellers syns jeg du måske kunne overveje zoneterapi til at få normaliseret din cyklus. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej det er jeg også bange for, men man hører jo om folk som først tester positivt sent, så tænker at jeg kan være heldig så længe mens ikke kommer.

vi startede projekt baby i december, og der smed jeg mine p-piller og cyklus har været på klokkesættet lige siden på 28 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej det er jeg også bange for, men man hører jo om folk som først tester positivt sent, så tænker at jeg kan være heldig så længe mens ikke kommer.

vi startede projekt baby i december, og der smed jeg mine p-piller og cyklus har været på klokkesættet lige siden på 28 dage

Altså det er jo ret normal, at man godt kan hoppe en cyklus over, men synes at det lyder af meget med to :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

lægen tog en almindelig urin prøve og den viste også negativ, havde det nok på fornemmelsen.

hun valgte at lave en g- undersøgelse på mig, og jeg havde en lille smule svamp så det ud til, så jeg skulle ringe i midten af næste uge og så skulle vi snakkes ved ang mens hvis den stadig ikke var kommet.

men nej den har stadig ikke vist sig....øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det godt... Min lader stadig vente på sig... Er på dag 61, men mit er så også direkte efter p-pille stop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER