Caddie

Ægløsning - hvordan føltes det?

11 indlæg i dette emne

Jeg har simpelthen glemt det! Ud fra mine beregninger og min almindelige cyklus burde jeg have haft ægløsning fredag/lørdag, så vi har gjort hvad vi kunne for at ramme rigtigt ;)

Idag er min livmoder øm og spændt som optakt til menstruation, men den burde først komme om ca 14 dage. Jeg husker det føltes på samme måde i starten da jeg var gravid med Dicte, men jeg har svært ved at tro at det kan være derfor jeg er øm nu. (Jeg håber selvfølgelig ;))

Er der nogen af jer der kan genkende den fornemmelse ved ægløsning? Måske er den forsinket i denne cyklus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil beskrive ÆL præcis som du har skrevet det: opspændt livmoder med lidt murrende fornemmelse :)

Måske skulle du hoppe på manden, bare for en sikkerheds skyld :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Hmm så må vi på den igen... Jeg gider ikke rigtig mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kommer der en masse jag i æggestok-regionen, når jeg har ÆL, og det kan være ret voldsomt. Samtidig lidt murren. Mens-smerter kan minde en del om. Mit gæt er, at du har ægløsning nu, så jeg ville nappe en ekstra tur, men hvis I har hygget lige inden weekenden, så burde svømmerne også have en chance for stadigvæk at være i live, da dit ÆL-slim sikrer længere levetid for sædcellerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kommer der en masse jag i æggestok-regionen, når jeg har ÆL, og det kan være ret voldsomt. Samtidig lidt murren. Mens-smerter kan minde en del om. Mit gæt er, at du har ægløsning nu, så jeg ville nappe en ekstra tur, men hvis I har hygget lige inden weekenden, så burde svømmerne også have en chance for stadigvæk at være i live, da dit ÆL-slim sikrer længere levetid for sædcellerne...

Sidste gang var i søndags.. Så der burde være en chance for det stadig virker ;) men du har nok ret, vi må på den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo evt købe en ÆL test, hvis du gerne vil være sikker.. om ikke andet så i næste cyklus hvis ikke der er bingo i den her omgang. :)

Held og lykke med projektet :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo evt købe en ÆL test, hvis du gerne vil være sikker.. om ikke andet så i næste cyklus hvis ikke der er bingo i den her omgang. :)

Held og lykke med projektet :bd

Tak :) Det håber vi der er.. Det gik ganske nemt med at blive gravid sidste gang, så håber det samme denne gang. Idag er der ikke noget at mærke, så håber vi ramte rigtigt igår ;)

ÆL test tror jeg vi venter med, men måske hvis ikke der sker noget de næste par måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på at I rammer ÆL denne gang så:)

Jeg spørger da jeg også venter på ÆL for første gang efter p-pille stop. Hvordan føles denne "muren" I beskriver? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg mærker noget er det små stik lidt til siden i underlivet. Og så blir mit udflåd æggehvideagtigt. Når det blir cremet igen er æl overstået. Brystvorterne blir også gerne ekstra følsomme omkring æl, og bagefter er de ikke, indtil ugen op til mens hvor de blir mere ømme. Men jeg tænker det er lidt individuelt hvordan man mærker de forskellige "symptomer" i cyklus så jeg syns det er en god ide at føre en slags dagbog, så kan man sammenligne måned for måned. Der findes apps som kan bruges til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker ikke noget i den region, men kan se det meget tydeligt på min udflåd - og så kan jeg mærke en virkelig markant stigning i min lyst til manden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker ikke noget i den region, men kan se det meget tydeligt på min udflåd - og så kan jeg mærke en virkelig markant stigning i min lyst til manden :blush

:ditto eller dvs jeg har faktisk lagt mærke til det er min kæreste som lader til at være ekstra interesseret netop de dage :D jeg tror jeg "dufter" godt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER