Nitzen1987

Hvor ofte ser I eller taler sammen med jeres forældre?

28 indlæg i dette emne

Jeg snakker med min mor 1-2 gange om ugen - vi ka dog sagtens sms'e oftere. Vi ses nok 1-2 gange om måneden eller mere. Det svinger ofte. Min far snakker jeg nok kun med 1 gang om ugen - der kan dog godt gå 14 dage. Det skifter meget hvor tit vi ses, men det er blevet til oftere end før vi flyttede.

Manden snakker meget ofte med sine forældrer og det er mest praktisk. Vi ser dem nok 1-2 gange på 14 dage - ikke noget jeg altid selv vælger! Jeg sms'er dem kun, hvis jeg ska bruge dem til noget og ellers er det kun når vi ses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg snakker med min mor cirka en gang hver 14 dags(hvis ikke mindre faktisk) min biologiske far har jeg intet forhold til overhovedet. Jeg ser nok min mor en gang om måneden..

Men min svigerfamilie, dem snakker jeg eller manden med næsten dagligt. Jeg ser dem i hvert fald en gang om ugen, da det er dem der passer Ida imens jeg er til håndbold..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stoppet kontakten med mine forældre. Så jeg taler ikke med dem overhovedet. Det er det modigste og fornuftigste jeg nogensinde har gjort i mit liv. Efter en livslang misbrug med vold, nedgørelse, skældsord, udnyttelse, løgne og bedrageri har jeg valgt at sige stop... Endelig :') for hans skyld som bor i min mave @-)-)--

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER