MajBarn

Frustreret!!

7 indlæg i dette emne

Hej

Hvor lang tid gik der før i kunne teste positiv? Jeg er, hvis man tager fra sidste cyklus, gået 8 dage over tiden. Tog en test i morges og den var negativ. Men har symptomerne på at være gravid, efter hvad jeg kan læse mig til. Ringede til lægen i morgen og fik besked på at teste igen om en uge hvis min mens ikke kom

Men kunne virkelig godt tænke mig at vide om der er noget. Det køre jo rundt i hovedet på mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke rigtig sige noget fornuftigt, da jeg aldrig har prøvet at teste positiv. Men det må være virkelig frustrerende - jeg har kun prøvet at gå to dage over, og det var da nok til at få mig til at spekulere som en gal.

Forsøg at holde den gående den uge, og hvis der stadig ikke er noget, må du lige sparke lidt til din læge! :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo godt være en af dem som har ægløsning sent i din cyklus. De fleste kan teste positiv ca 14 dage efter befrugtningen. Men kroppen kan altså også drille når man ønsker at blive gravid, så mens kommer forsinket.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tjah, det med at gå over tid, det forudsætter jo, at man er sikker på, hvornår man har haft ægløsning. Så hvis du ikke er sikker på, at du har haft ægløsning på samme tidspunkt som sidste cyklus, så kan det sagtens bare være hormoner, der spiller dig et puds. Trust me, jeg har været der ;) Det lyder til, at du med fordel kan vente noget mere og evt. tage en graviditetstest en gang i mellem, men en gang om dagen er nok for meget, og jeg ville heller ikke ofre dyre teste på det, hvis jeg var dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg regner ud fra de sidste par gange af min cyklus passer det med at kæresten og jeg havde sex ved min æggeløsning. Men det er jo ikke ensbetydende med at der er noget ;) er også lidt bange for at det er min hjerne som spiller mig et puds, men alligevel håber man jo ;)

Men jeg tager først en test om en uge medmindre min mens kommer. Har Været inde og læse om nogen som først har testet positivt efter 14 dage og nogen helt op til tre måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget nyt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer også meget an på om kroppen er i balance efter fx p-pillestop.

Min krop brugte i omegnen af et halvt år på at finde sig selv efter p-pillestop. Jeg troede at det da nok skulle gå nemt, men det tog sin tid med en cyklus på 57 dage og en på 100 og så en på 40 dage og så kørte det.

Men hvis du er over tid for normal menstruation og tester negativt, så tror jeg også du med fordel kan slappe af og vente en 14 dages tid uden at teste. Men det vil være oplagt at sætte sig lidt ind i ægløsningstests fra næste cyklus. Hvis det er uregelmæssig menstruation, så får du en sikker rettesnor at gå efter med kendskab til hvornår din ægløsning var eftersom m enstruationen kommer ret Konsekvent 14 dage efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER