betina88

aktivering til køretur..

8 indlæg i dette emne

hej... vi står og skal på ferie til Tyskland(Lübeck) her i uge 33 og skal i den forbindelse kører et godt stykke tid. vi kører tidlig om morgenen, så regner med lucas sover noget af vejen.. men tvivler på det bliver hele turen.. :) og så synes jeg det kunne være rart hvis jeg havde noget med han kunne aktiveres med, evt noget han selv kan sidde med.. vi tager vores dvdskærm med til bilen og tror det kan fange ham lidt, men tror dog ikke det er nok.. og så tænkte jeg om der var nogen af jer der havde nogen ideer til hvad der måske kunne aktivere ham?? han er 1 år gammel.. håber i kan hjælpe.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker noget nyt sanse legetøj, evt med lyd, som han kan sidde og udforske og trykke på.

Kan han lide at få læst historier, for så kunne en af jer måske også sidde på bagsædet og læse for ham eller bare synge evt. lidt fagtesange.

Rigtig god ferie.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk snacks :) Ved ikke hvorfor men Zoey bliver bedst aktiveret af mad :P så hun sidder altid og spiser på køreture :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige haft en road-trip rundt i Jylland, og det bedste tip jeg kan give er at starte køreturen lige før det er tid til middagslur, hvis det kan lade sig gøre.

Ellers tror jeg noget nyt og spændende legetøj er en god løsning, gerne noget, der kan en masse forskelligt. Æblebåde plejer at være en god snack, det bliver heller ikke smattet ind i autostolen. Et tæppe til at holde pauser på kan også være en god ting. Så kan i holde picnic, han kan kravle rundt og bevæge sig lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk snacks :) Ved ikke hvorfor men Zoey bliver bedst aktiveret af mad :P så hun sidder altid og spiser på køreture :P

:ditto

Og IPad'en med spil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ipad siger ikke lucas noget endnu. Så den duer ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ipad siger ikke lucas noget endnu. Så den duer ikke

Silke Elia er rigtig glad for app'en soundtouch, hvor man trykker på en masse billeder af fx dyr, køretøjer, ting, msikinstrumenter og så siger den lyden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er rigtig glad for app'en soundtouch, hvor man trykker på en masse billeder af fx dyr, køretøjer, ting, msikinstrumenter og så siger den lyden :)

:ditto den er et kæmpe hit på iPhone herhjemme.

Jeg vil også sige noget nyt legetøj, noget der er anderledes og spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER