louisezz

Mærkelig lyst til snobrød.

5 indlæg i dette emne

Får nogle sjove lyster til noget bestemt mad lige for tiden... Da jeg vågnede i morges drømte jeg om snobrød med syltetøj :-) og ja lysten forsvandt ikke over dagen... Så nu sidder jeg i 25 grader med mine drenge og bager snobrød... Vist godt manden ikke er hjemme for tror han ville tænke vi var tossede..., men vi hygger og jeg får snobrød :-) hvad med jer gør eller spiser i også noget tossede i den her tid???

post-6544-0-83566400-1375111775_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder virkelig varmt med snobrød i den varme.. puha, men godt at du nød det :P

igår fik jeg en ide om lakrids is, men da drengene havde fået is en gang ville jeg ikke ud og spise is igen.

Ideen forsvandt dog ikke så kort efter de var puttet startede jeg bilen og kørte efter lakrids is.

(ps, lakridsisen fra paradis is er vildt go, hvis andre skulle få de lyster)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare hyggeligt ud! :-) Mine lyster har indtil videre været kartoffelmos ( selvfølgelig hjemmelavet ) leverpostej med rødbeder og chili! Stadig chili. På næsten alt.. :-) Har dog ikke haft nogle lyster sent på aftenen/natten.. Som min kæreste ellers havde glædet sig til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha snobrød hvor lækkert. Jeg har meget trang til lyse laberlaver, men de mørke er bare ikke gode så dem efter lader jeg til manden, men lige nu er der 5 poser i skabet hvor der kun er de mørke tilbage :-) ups :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig varmt med snobrød i den varme.. puha, men godt at du nød det :P

igår fik jeg en ide om lakrids is, men da drengene havde fået is en gang ville jeg ikke ud og spise is igen.

Ideen forsvandt dog ikke så kort efter de var puttet startede jeg bilen og kørte efter lakrids is.

(ps, lakridsisen fra paradis is er vildt go, hvis andre skulle få de lyster)

Prøv Lakridsissen fra Hansens, den er så lækker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER