Unknown

Vinterstøvler

8 indlæg i dette emne

Jeg er så småt begyndt at kigge vinterstøvler til Zoey.

Er der nogle mærker i kan anbefale eller nogle i fraråder ?

Jeg har kigget lidt på Ecco, men de har 2 slags "Snowride" og " Track Uno " er der nogle der ved hvad forskellen er på dem ? 1 par vinterstøvler er vel nok ? eller skal man virkelig have til de dage der ikke er sne og de dage der er sne ? Håber i kan komme med nogle gode råd så jeg bliver lidt klogere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger lige med her....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg blev selv lidt klogere;)

Snowrider er lidt længere i skaftet end Track Uno :)

Så er det bare om i har gode erfaringer og dårlige erfaringer med de forskellige mærker. for synes godt nok eccos støvler er dyre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Ecco til Ferdinand.

Jeg købte et par brugte til 150 som kun havde været på en baby ikke gik. De var som nye :-)

Ferdinand gok med dem hele sidste vinter, de var super!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte mener de har 70 procent på Eccos egen hjemmeside hvor der også er vinterstøvler til børn (sikkert sidste års farve, men hvis du nu er ligeglad). Jeg vil varmt anbefale Ecco ift min erfaring fra vuggestuen/børnehave praktikerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har de sidste tre vintre kun brugt Ecco til vores børn. Det er efter min mening virkeligt godt fodtøj; støtter godt/god pasform, vandtætte men ikke så de får våde fødder af sved og så kan man tage sålen ud og tørre den igennem. Har også prøvet Angulus, Primigi, Rap og Geox, men det er altså Ecco som vinder. Primigi er nu også gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ecco er rigtig godt, men det kommer lidt an på om dit barn har en bred eller smal fod. Det kan selvfølgelig godt være svært at se på en 1 årig. Ecco og primigi er mest til smalle/medium fødder Bundgaard er til bredde fødder. Hvis du køber nogle støvler som er goretex burde det være nok med kun 1 par vinterstøvler ind til dit barn starter i BH, så får du nok også brug for et par termostøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak for jeres svar. Fandt nogle fine sorte snowrider på Holst hjemmeside til 455. er ret sikker på hun vokser ud af dem inden vinteren er ovre så har nu købt dem i 24 og 25. så kan vinteren komme an :)

Louise - jeg nåede at købe et par sko, men de ændrede prisen tilbage på mange af støvlerne og skoene. snakkede med en ekspedient i dag der sagde det nok blev svært at finde vinterstøvler på tilbud i år, for 2012 og 2013 modellerne ligner hinanden så meget at de fleste vælger at sælge dem til fuld pris.

Men kan anbefale jer at kigge på Holst hjemmeside der er ecco vinterstøvler til 455. det er det billigste jeg har fundet dem til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER