pind is

Hjælp

17 indlæg i dette emne

Jeg skriver til jer, da jeg har et stort problem.

Min kæreste og jeg er ufrivillige barnløse. Det er min kæreste, som ikke kan holde barnet i sig. Derfor ender det ofte i spontane aborter.

Problemet er, at jeg for halvanden måned siden var i byen med vennerne. Der er jeg sammen med en anden, og ja hun har nu meddelt, at hun er blevet gravid. Hvad gør jeg så?

Min kæreste kender ikke til forummet her, derfor tænkte jeg, at jeg kunne spørge jer til råds. Ingen ved noget om det one night stand, som jeg havde med hende, som nu er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må bekende kulør overfor kæresten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæl det til din kæreste. (Måske vil de færreste kvinder spørge om dette: er du sikker på at det er dit barn?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er enig med de to andre, og tænker lidt som anita, er du sikker på det er dit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Come clean uanset om det er dit barn eller ej, så har du trådt i nælderne. Tænk hvis hun fandt ud af det af omveje.. så ville det være endnu værre. Men du skal nok ikke forvente tilgivelse ved indrømmelsen... Du får lige råt for usødet - jeg var flejnet skråt og smidt dig ud med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæl det til din kæreste. (Måske vil de færreste kvinder spørge om dette: er du sikker på at det er dit barn?)

Vil lige tilføje, at jeg personligt ikke ville tilgive, hvis det var min mand, der havde været utro. Jeg ville være bange for at det ville ske igen. Nu har jeg selv haft 2 aborter og ved, hvordan jeg havde det derefter med mig selv og min krop. Jeg følte mig forkert! - som om at der var noget galt med min krop, når jeg ikke kunne passe på vores børn (Hvis man kan sige det sådan) og når du så kan gøre en anden kvinde gravid uden videre tror jeg kun at det vil gøre det hele meget værre for din kæreste. Din kæreste vil føle sig svigtet.

Min mand er selv skilt fra en kone der var ham utro (med hans kammerat) min mand tog dem på sengen så at sige. Konen blev gravid og min mand vidste at det ikke var hans barn! Han blev i ægteskabet pga. Hans og konens to børn. Men da konens barn var 1 år søgte min mand skilsmisse. Min mand mener dog, at det var endt i skilsmisse uanset hvad, fordi ham og konen var gledet fra hinanden, men skilsmissen var nok først sket flere år senere, hvis ikke utroskaben havde fundet sted.

Men der er jo nogle der tilgiver utroskab, så for din skyld håber jeg, at din kæreste er den tilgivende type. Men det kræver også at du i den grad skal vise at du ELSKER HENDE og at du VIL hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der lort er du selv udenom

Undskyld jeg siger det hårdt, du er da en vat pik.

Du forsørger at få barn med din kone og knepper du en anden.

Jeg håber ikke hun tilgiver dig, for utroskab er i min verden det laveste man kan gøre overfor en anden person. Vel og mærket efter at slå.

Jeg har lyst til at skrive at jeg ville ønske du fik de voldsomste hæmorider og din arme bar for kort til at klø. Men det må man ikke så jeg ønsker det på skrift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandsynligvis finder din kæreste ud af det under alle omstændigheder, hvis den anden vælger at beholde barnet, da du vil blive kaldt i statsforvaltningen og blive indkaldt til blodprøve, hvis hun oplyser dig som mulig far. Du kan ikke undgå at møde op, måske forsinke det, men under alle omstændigheder vil du i sidste ende blive hentet af politiet til de blodprøver. Med mindre selvfølgelig du er sikker på det er dig som er faderen og anerkender faderskab, hvor hun jo så nok også vil opdage at du har fået et barn.

Det lyder for mig som om du har brug for at få lidt styr på dit liv. At gå i seng med en anden end den man har lovet at være tro er jo ikke noget man bare lige "kommer til".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha stakkels din kæreste ! Du kan ikke være bekendt at lade hende være uvidende om din "bommert" som jeg rent ud sagt ingen undskyldning kan finde for. Utroskab er noget af det værste man kan byde sin partner. Og har så ondt af din kæreste ved tanken om hvor ondt dette vil gøre hende. Hun kan ikke holde på graviditet, i vil gerne være forældre og om du sp ikke rent ud sagt ligger og knepper en anden kvinde uden kondom må det jo have været næsten siden hun nu er gravid. Det er SÅ lavt og ikke noget man bare kommer til. Brug dit øverste hoved istedet for det nederste !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der med navnet? Måske jeg er dum? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der med navnet? Måske jeg er dum? :blush

læs ts brugernavn højt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

læs ts brugernavn højt ;)

Altså jeg kan godt se at man kan læse det som mandens ædlere dele, men hvordan kan det være at håne gravide? Det er det jeg ikke forstår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder lidt og tænker om det måske var en joke??? Prøv lige at se på navnet???

Altså, en enormt dårlig joke, men jeg tænker om ikke en eller anden synes det er morsomt at drive gæk med gravide kvinder???

Jeg tænkte også mit, da jeg så TS brugernavn- men først da jeg læste indlægget.

Vil ikke sige det er en hån mod gravide, der er jo alle slags kvinder og enkelt mænd herinde :) Håber indlægget er lavet for sjov, ellers har jeg godt nok ondt af den bedre halvdel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder lidt og tænker om det måske var en joke??? Prøv lige at se på navnet???

Altså, en enormt dårlig joke, men jeg tænker om ikke en eller anden synes det er morsomt at drive gæk med gravide kvinder???

Tænkte det samme ;)

Måske for at se de voldsomme reaktioner, der selvfølgelig ville komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også tænkt om det er en joke og håber det er det !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske mere et spørgsmål til Mads og monopolet - ikke en flok gravide kvinder ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej gud, jeg havde slet ikke lagt mærke til navnet. Men jeg er naiv, og tror der sidder en bag skærmen, som har dummet sig gevaldigt.

Og til trådstarter, hvis dette ikke er en joke. Ja så synes jeg helt ærligt, at du skal til at få fingeren ud, og bekende kulør overfor kæresten - om det er dit barn eller ej. Om hun tilgiver dig eller ej, det er så op til hende. Men hold nu op en dum dum dum fejl du har begået, og jeg håber, at du sidder med en meget dårlig samvittighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER