bettyboop1984

Har baby brug for en vinterjakke?

7 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder, har baby brug for en vinterjakke? Han bliver 1 år til december? Jeg er nemlig faldet over denne og synes den er ret fed og ok billig.

http://shop.nordstrom.com/S/the-north-face-true-or-false-reversible-jacket-baby-boys/3506646?origin=related-3506646-0-1-1-2-Rich%20Relevence&BaseUrl=Baby+Boy+Clothing+(0-24+Months)&PageCategoryId=PP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil mene han skal have en flyverdragt. Hvis han skal i VS/DP skal han jo kunne komme med ud. Min Anna blev også 1 år sidste december og hun brugte sin flyverdragt rigtig meget. Til gengæld havde hun ikke nogen vinterjakke, for hun havde altid flyverdragten på. Hun brugte en jakke da det blev forår, men der kunne hun også sagtens have brugt en overgangsjakke med en trøje under.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg så lige set dit link og det er i min verden ikke en vinterjakke, da den ikke er vandtæt. Den er god når han skal ud i bilen eller hvis han skal sidde i barnevognen og køre tur og så vil den være god til foråret, men hvis du køber den er du helt sikkert også nødt til at købe en flyverdragt eller en vind- og vandtæt jakke og overtræksbukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline havde en vinterjakke i vinters, hun blev 1 år i januar. Hun brugte sin jakke meget, og ville ikke have undværet den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er ikke et år endnu og vi brugte jakker hele vinteren - vi kunne heller ikke undvære.

Når han bliver et år kan tøjet bruges meget længere tid fordi de ikke vokser så hurtigt så jeg syntes det lyder som en fin investering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal også have en flyverdragt, da han skal starte i dp om 2 uger.

Synes bare den er rigtig fed:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte vinterhkke rigtig meget til F, som er januar barn. I bilen, barnevognen, klapvognen. Når han ikke lige skulle være på legeplads eller lignende men ude.

Så jeg ville klart købe en vinterjakje. For mig ville det ikke værenødvendigt at den var vandtæt. Men vigtigt den er vindtæt og rar at have på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER