Pumpkins

Hvilken pude?

8 indlæg i dette emne

Karla sover bedst med hovedet løftet, hun har længe haft barnevognsmadrassen løftet lidt, og hun vil generelt gerne ligge med hovedet på noget, når hun sover. Så i forbindelse med hendes fødselsdag vil vi gerne ønske os en pude.

Men jeg aner intet om puder - hvad er godt, og hvad skal man undgå. Er dun det bedste, og skal man vælge juniorpude eller babypude.

Hvis hun er syg eller har en periode med stort tryghedsbehov, og hun sover hos os, vil hun helst gerne ligge med hovedet på vores arm, så hun har umiddelbart ikke noget mod at have hovedet højt.

Hvordan har I valgt pude, og hvilken har I valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte et baby dyne/pude-sæt i dun (kan altså ikke lige huske mærket) til køtilbud i BabySam. Anna begyndte at søge ting og lægge hovedet på når hun sov, da hun var ca. 10-11 måneder, så der lagde vi puden ned til den. Nu er den en kær ven (næsten) på højde med Tiger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte et baby dyne/pude-sæt i dun (kan altså ikke lige huske mærket) til køtilbud i BabySam. Anna begyndte at søge ting og lægge hovedet på når hun sov, da hun var ca. 10-11 måneder, så der lagde vi puden ned til den. Nu er den en kær ven (næsten) på højde med Tiger ;)

Hmm det kan være, at Mads faktisk også er klar. Han vender sig tit om i sengen, så han ligger omvendt, og der finder vi ham liggende med hovedet dynen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bestemt hun er klar :) Er bare lidt på bar bund i forhold til hvilken der er god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det kan være, at Mads faktisk også er klar. Han vender sig tit om i sengen, så han ligger omvendt, og der finder vi ham liggende med hovedet dynen :wub

Det var præcis det Anna gjorde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bestemt hun er klar :) Er bare lidt på bar bund i forhold til hvilken der er god :)

Jep - og jeg siger, at vi (=Anna) i hvert fald er glad(e) for babypuden af dun ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at jeg ville gå efter nogenlunde samme egenskaber, som jeg gerne vil have dynen har. Men det er ren intuition :) har ingen viden på området :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det kan være, at Mads faktisk også er klar. Han vender sig tit om i sengen, så han ligger omvendt, og der finder vi ham liggende med hovedet dynen :wub

Det samme her, bortset fra HUN vender sig :D

Jeg må hellere finde puden frem fra gemmerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER