Guest

Jeg vil overraske Anders - ideer søges.

6 indlæg i dette emne

Jeg har en plan om at overraske Anders når han kommer fra arbejde imorgen. Jeg har købt en sangria som nu står på køl og så har jeg nogle vindruer - hvad for noget frugt passer ellers til?

Og hvad kan jeg lave til aftensmad der er sommerfriskt? Og som IKKE er grill eller koldskål men som passer til sommer temaet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det står på Sagria og frugt, så er nogle skiver appelsin og citron i sangriaen lækkert. Det er oplagt at servere det med tapas (oliven, serano skinke, chrorizo pølse, god ost osv.) og bruschetta. Måske en let pastaret også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det står på Sagria og frugt, så er nogle skiver appelsin og citron i sangriaen lækkert. Det er oplagt at servere det med tapas (oliven, serano skinke, chrorizo pølse, god ost osv.) og bruschetta. Måske en let pastaret også?

Mmmmm... Elsker tapas!!! God ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planen skred fordi min søster kom forbi og så nåede jeg ikke at handle, men jeg havde kidt frugt og han fik et glas rødvin, jeg Sangria og Mie vand.

http://imgur.com/bisyowJ

Så det endte da ikke som en fiasko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planen skred fordi min søster kom forbi og så nåede jeg ikke at handle, men jeg havde kidt frugt og han fik et glas rødvin, jeg Sangria og Mie vand.

http://imgur.com/bisyowJ

Så det endte da ikke som en fiasko.

Det var da lækkert, tror jeg bliver nødt til at åbne en Asti imorgen til mig og en bajer til manden efter det billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da lækkert, tror jeg bliver nødt til at åbne en Asti imorgen til mig og en bajer til manden efter det billede

Det gav i hvert fald bonus på kærligheds kontoen at stå klar med lækkerier til os. Vejen til en mands hjerte går gennem maven som man siger :P herhjemme er det dog mest slik og alkohol :P :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER