Totalbabyklar

Hjælp til tydning af ÆL :)

29 indlæg i dette emne

Hej :)

Ja nu skal jeg have lidt hjælp til at tyde min ÆL test.. Havde ellers håbet vi ikke skulle igennem det igen.. Men jeg mistede her d. 23 maj vores lille drømme baby der var jeg ca. 8+4 henne.. Og har nu fået afvide for knap 3-4 uger siden at jeg var normal igen..

Nu skal jeg bare lige have lidt hjælp til at tyde min ÆL test :)

Og er det ikke rigtig nok som jeg ser den, ikke positiv endnu men at jeg nok kan forvente ÆL en af de næste dage ??? :)

Knus den der håber det snart kommer til at ske :)

post-6731-0-81381100-1373976065_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og den her er fra igår..

Er den idag så ikke mere tydlig??

post-6731-0-77601800-1373976846_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er svært at se hvilken der er mest tydelig. Men den er helt sikkert ikke positiv.

Held og lykke med PB :goodluck Håber snart det lykkes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i, at den helt sikkert ikke er positiv. Det kan godt svinge lidt, men du er ikke i tvivl, når den er der, for der er den ligeså markant eller mere end kontrolstregen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliv ved med at teste de kommende dage, måske er det lige om hjørnet. Du vil helt sikkert kunne se det, når du står med en helt positiv test. Good luck :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her er fra idag. :)

Hvad tænker I??

Skal sige jeg synes den er mere klar end på billede??

post-6731-0-43228400-1374061915_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her er fra idag. :)

Hvad tænker I??

Skal sige jeg synes den er mere klar end på billede??

Den er fin, synes jeg. I går lavede jeg én, der var lige på kanten til, om den var positiv eller ej. I dag har jeg lige lavet én, hvor der slet ikke er tvivl og har taget et billede til ære for dig ;) Men jeg ville mene, at du er der og får æl meget snart (man tester positivt lidt før æl)...

post-6112-0-09499000-1374065265_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mange tak :)

Så må jeg bare lige teste videre her senere idag ig imorgen :) håber det lykkes så for os begge :) held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mange tak :)

Så må jeg bare lige teste videre her senere idag ig imorgen :) håber det lykkes så for os begge :) held og lykke :)

Tak og i lige måde :bd Jeg synes bestemt, at din ser fin. Den ser for mig positiv eller næsten positiv ud, så I kan da vist roligt komme i gang med at hygge :hump ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :) det vil vi så prøve på :) der er vist os nok tid nu når der er ferie :)

Men I skal vist også igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, jeg tror, vi springer over denne cyklus og venter med at give den gas til næste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når okay :) Hehe.

Nu må vi os se om vi er heldige :) det er ihvertfald svær at lade være med at tænke på det. Men ville jo også ha været i 14 uge eller sådan noget hvis vi ikke havde mistede :/ men vi må bare på hesten igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener 16 uger :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har ikke prøvet at miste, men jeg kan levende forestille mig, at det må fylde meget. Håber I får gevinst hurtigt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv den gas ;-) jeg skulle selv sidde med stor mave på nu hvis ik vi mistede tilbage i januar....så ved hvordan det kan føles og fylde ens tanker....prøver dog at fokusere på sommeren i håb om snarlig gevinst igen...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er den der vist :)

post-6731-0-00002000-1374084430_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET er den :) sådan ser den ud, når jeg tester positivt på det mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv den gas ;-) jeg skulle selv sidde med stor mave på nu hvis ik vi mistede tilbage i januar....så ved hvordan det kan føles og fylde ens tanker....prøver dog at fokusere på sommeren i håb om snarlig gevinst igen...:-)

Det gør mig ondt :/ hvor langt var du henne? det er bare så mega træls. Men ja nu skal sommerne nydes og forhåblig kommer der snart en lille :) Og I er ikke så heldig at det er lykkes igen, eller??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee så skal der hygges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester i alle flere gange dagligt når i er omkrin æl tidspunktet??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester i alle flere gange dagligt når i er omkrin æl tidspunktet??? :)

Det har jeg haft gjort nogle gange, men jeg kender efterhånden min krop så godt, at det er næsten overflødigt at teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør kun når jeg synes den ene jeg har taget ligner en positiv så tag jeg en lidt senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt :/ hvor langt var du henne? det er bare så mega træls. Men ja nu skal sommerne nydes og forhåblig kommer der snart en lille :) Og I er ikke så heldig at det er lykkes igen, eller??

I januar var jeg knap 9 uger henne og fik medicinsk abort...så lykkedes det i maj men endte med En bio/ sa to dage efter positiv test...suk...men nu venter jeg på mens enten næste uge eller ugen efter...men vil nyde min ferie og tænke mindst muligt på det...og så krydser vi fingre...men lad os nu se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :/ ja nu må vi bare nyde vores ferie også håbe det bedste :) jeg har skam hellere enden forventninger om at det lykkes denne mdr men håber virkelig bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER