Guest

Ammestop

4 indlæg i dette emne

Så nåede vi dertil.

Simon har ikke selv sagt stop, men nu er beslutningen taget!

Han blev kun ammet til putning og kl. 4 samt engang i mellem en lille morgentår.

I går og i dag et amningerne blevet erstattet af mme i flaske og det er gået fint. Og i dag faldt han ovenikøbet selv i søvn.

Men nu tilspørgsmålene: Planen er at jeg vil lave mme'en tyndere og tyndere til det bare er vand, men hvor hurtigt skal jeg fortynde?

Samtidig har jeg sindsygt ømme bryster - der er ikke så meget mælk så massere og tager kun toppen af, men kan man gøre andet?

Alle gode råd modtages gerne.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan han ikke bare få en kold tyrker, hvorfor ikke bare helt droppe MME?

Har desværre ikke nogen andre råd omkring dine ømme bryster, jeg tog også bare lige toppen da jeg stoppede med at amme Leo, jeg trykkede en smule ud et par gange om dagen og så forsvandt mælken og spændtheden i løbet af nogle uger.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en kold tyrker og slet ikke bruge MME. Sutteflaske m vand eller bare en kop m vand. Jeg vil syntes, at når barnet er nået tumlingealderen, så er der mad om dagen og søvn om natten. Plus nogle børn kan faktisk sove dårligt, hvis de skal fordøje om natten pga natflaske eller putteflaske.

Hvis det er slemt m mælken kan du få piller der stopper mælkeproduktionen. Jeg tror nok det bare stoppede stille og roligt og ret hurtigt ved mig - kan i hvert fald ikke huske det var et problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar - Jeg tror vi starter op med den kolde tyrker fredag, da jeg ikke lige kan overskue vågentbarn + arbejde...

Jeg tænkte at det andet ville være mere skånsomt, men det er jo nok bare mig.

VH Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER